cr-icon

سندباکسThe Sandbox (SAND)

-5.32%
29,482

نمودار قیمت نمودار قیمت لحظه ای در بازار جهانی

در حال بارگذاری، صبر کنید

خرید و فروش سندباکس با شبکه های BSC,ETH,MATICدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.

 تومان تومان

سندباکس چیست ؟

ارز دیجیتال سندباکس با نام لاتین The Sandbox و علامت انحصاری SAND یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1399-05-15 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1403-02-06 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 39 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 1,047,476,792 است. هر واحد سندباکس در این لحظه با قیمت 0.45207 دلار و با احتساب نرخ تتر 64290 تومان مبلغ ریالی آن معادل 29,481 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه سندباکس میزان 118,953,207 است. قیمت سندباکس در 7روز اخیر % 7.9 و در ۲۴ ساعت اخیر % -5.32 و در 1 ساعت اخیر % -0.77 تغییر کرده است.

اطلاعات بازار

ارزش بازار سندباکس

1,047,476,792

تغییرات ۱ ساعته

-0.77%

تغییرات ۲۴ ساعته

-5.32%

تغییرات ۷ روزه

7.9%

ارزهای ترند بازار

نمایش همه

معرفی سندباکسهر آنچه که درباره سندباکس باید بدانید

ارز دیجیتال سندباکس پیوند بین  صنعت گیمینگ و کریپتو را به اوج خود رسانده است. ایده اولیه تعامل بازی‌های کامپیوتری و فضای ارزهای دیجیتال در سال 2011 ایجاد شد. دو مهندس کامپیوتر به نام آرتور مادرید و سباستین مادرید با همکاری یکدیگر پروژه Pixowl را استارت زدند و ایده توسعه پلتفرم گیمینگ سندباکس نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های Pixowl نیز کار دست همین دو نفر است. دنیای ارز دیجیتال سندباکس به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازی خود را در بلاک‌چین اتریوم بسازندف مالک آن شده و از طریق ان کسب درآمد کنند. پلتفرم سندباکس در اصل یک محیط بلاک چینی غیرمتمرکز است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال سندباکس چه مزیتی برای کاربران دارد؟

پلتفرم سندباکس امکان ساخت بازی و NFT را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سندباکس از 3 بخش اصلی تشکیل شده که به شرح زیر است:

  • یک نرم افزار ویرایشگر 3 بعدی به نام VOXEL برای ساخت توکن‌های غیر مثلی 
  • یک مارکت برای خرید و فروش توکن های غیر مثلی 
  • ابزارهای مختص ساخت بازی و خرید و فروش ان در پلتفرم مجازی سندباکس




به طور کلی، تعامل و پیوند حوزه‌های مورد علاقه مردم با صنعت کریپتوکارنسی می‌تواند باعث رشد هر چه بیشتر این حوزه شود. حوزه گیمینگ نیز امروزه از پرطرفدارترین صنایع جهان محسوب می‌شود که سالانه میلیارد‌ها دلار هزینه‌ صرف آن می‌شود. نقدینگی بالای این صنعت دقیقاً همان چیزی است که کریپتوکارنسی به آن نیاز دارد. این پلتفرم یک تفاوت اساسی با دیگر پروژه‌های ارز دیجیتال دارد و آن هم تلفیق صنعت گیمینگ با دنیای ارزهای دیجیتال است. بنیانگذاران این شبکه معتقدند که این کار باعث تغییر مسیر دنیای کرپتوکارنسی شده و آینده آن را دگرگون خواهد کرد. این شبکه همچنین، امکان طراحی و تولید بازی را در اختیار عموم کاربران قرار داده است تا همه به نحوی در تکامل این صنعت نقش داشته باشند.


تحلیل ارز دیجیتال سندباکس 

پلتفرم سندباکس دو توکن اختصاصی دارد. البته امکان ساخت و خرید و فروش توکن‌های غیر مثلی (NFT/9 نیز در این شبکه امکان‌پذیر است. این توکن‌ها منحصربفرد بوده و قابلیت تقسیم و تعویض ندارند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا مالکیت یک دارایی دیجیتال در دنیای واقعی را در اختیار باشند. توکن‌های اختصاصی پلتفرم سندباکس به نام‌های lAND و Sand نیز وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

کیف پول ارز سندباکس 

روش نگه‌داری و ذخیره کردن توکن‌های ارز دیجیتال سندباکس یکی از چالش‌های اصلی دارندگان این توکن به شمار می‌رود.ارز دیجیتال سندباکس را می‌توان در کیف پول‌های بیشماری از جمله نرم افزاری، سخت افزاری و آنلاین اشاره کرد. البته، بهترین و قابل اعتمادترین کیف پولی که می‌توان برای ارز دیجیتال سندباکس استفاده کرد، کیف پول معروف تراست ولت است که به راحتی می‌توانید آن را از اینترنت دانلود کنید.

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

بله. شما با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز می توانید به راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس را انجام دهید.

دیدگاه های شما

دیدگاه