وبلاگ

/

/

معرفی 10 جاذبه گردشگری کانادا 🍁 مکان های توریستی کانادا

معرفی 10 جاذبه گردشگری کانادا 🍁 مکان های توریستی کانادا

۲۱ بهمن ۱۳۹۸

دومین کشور بزرگ جهان، کانادا هیچ کمبودی در مناظر زیبا و مکانهای منحصر به فرد برای مسافرت مسافران ندارد. از ساحل تا ساحل تا ساحل، این کشور به همراه شگفتی های طبیعی باورنکردنی محل زندگی شهرهای پر جنب و جوش و فرهنگی غنی است. در ادامه مقاله با کافه ارز همراه باشید تا از کشف جاذبه های گردشگری کانادا لذت ببرید.

پیش درآمدی بر جغرافیای کانادا

در غرب کانادا، کوه های راکی ​​و شهرهای ونکوور، ویکتوریا و کلگری بر اکثر برنامه های سفر تسلط دارند. در غرب کانادا، کوه های راکی ​​و شهرهای ونکوور، ویکتوریا و کلگری بر اکثر برنامه های سفر تسلط دارند. در کانادا مرکزی، آبشارهای نیاگارا، تورنتو، اتاوا، مونترال و کبک سیتی از محبوب ترین مقصد هستند. برای کسانی که به سمت استان های دریایی کانادا در شرق مشرف می شوند، زیبایی های پارک ملی گروس مورن به همراه شهرهای هالیفاکس و سنت جان، شخصیت منحصر به فرد خود را ارائه می دهند

بیشتر بخوانید: تفاوت اقامت دائم و شهروندی کانادا
جاذبه های گردشگری کانادا

جاذبه های گردشگری CANADA

برای ایده هایی برای کمک به برنامه ریزی سفر خود، بهتر است 10 جاذبه برتر در کانادا را ببینید.

1. آبشار نیاگارا یکی از برترین جاذبه های گردشگری کانادا

آبشارهای نیاگارا معروف ترین جاذبه های گردشگری کانادا است. که هر ساله میلیون ها بازدیدکننده را به خود اختصاص می دهد.در فاصله کمی بیش از یک ساعت رانندگی از تورنتو، در امتداد مرز آمریکا، این سقوط عظیم تقریباً 57 متر سقوط می کند. آبشارهای نیاگارا و دره نیاگارا بیش از یک قرن است که گردشگران و جسارتها را به خود جلب می کند. در اواسط قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم، تلاش های بسیاری برای ریزش سقوط در انواع قایق های خانگی و بشکه انجام شد. این همراه با پیاده روی های تنگ و سایر دیدنی ها باعث شد تا شهر مجاور آبشار نیاگارا در حال توسعه فضایی از نوع کارناوال باشد. خانواده ها با یک قدم زدن در کلیفتون هیل خشمگین نیاگارا که منجر به سقوط می شود، لذت می برند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین دانشگاه‌های کانادا
پیش درآمدی بر جغرافیای کانادا

2. پارک ملی بنف و کوه های راکی

پارک ملی بانف در قلب کوه های باشکوه راکی ​​در استان آلبرتا قرار دارد. برخی از زیباترین جاذبه های گردشگری کانادا را به نمایش می گذارد. دریاچه ها با رنگ فیروزه ای، قله های پوشیده از برف و یخچال های طبیعی همه در این پارک خیره کننده به راحتی قابل دسترسی هستند. جواهر این پارک دریاچه لوئیز است. که آبهای سبز انعکاس کوهها و یخچالهای اطراف را نشان می دهد. بازدید کنندگان می توانند به راحتی در سواحل قدم بزنند. دریاچه Moraine با فاصله کمی کوتاه، یکی دیگر از دریاچه های جالب کوهستانی آلپ با محاصره ای حتی کمی نمایشی تر است.

بیشتر بخوانید: هزینه تحصیل در کانادا چقدر است؟
جاذبه های گردشگری کانادا

پارک وی Icefields، که از دریاچه لوئیس به جاسپر اجرا می شود، یک درایو فراموش نشدنی و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا است. در انتهای جنوبی پارک شهر کوچک بانفور بانف قرار دارد. انواع و اقسام گزینه های اقامتی، خرید، ناهار خوری و زندگی شبانه را در اختیار شما قرار می دهد. بانف همچنین یک منطقه مهم ورزشی در زمستان است. محل اقامت در دریاچه لوئیز اسکی توچال و روستای Sunshine، دو مورد از برجسته ترین مقصد اسکی کانادا است.

3. برج CN تورنتو جاذبه های گردشگری کانادا

در سواحل دریاچه انتاریو در بزرگترین شهر کانادا، برج CN نمادین، ​​یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری کانادا است. این برج 553 متر ارتفاع چشمگیر است و بر خط افق حاکم است. در قسمت بالا، می توانید ناهار خوری خوبی در رستوران چرخشی 360 پیدا کنید. هنگام تماشای شهر و دریاچه از یک وعده غذایی لذت ببرید. مواظب و شیشه ای طبقه یک نمای زیبا از بیش از کل منطقه است. اما حتی کسانی که تصمیم به بالا رفتن از برج را نمی گیرند، خود را متوقف می کنند. تا به ساختمان خیره شوند، که تقریباً در همه جای شهر قابل مشاهده است. در شب، برج در رنگ های مختلف روشن می شود.

بیشتر بخوانید: ویزای کانادا و انواع آن برای ایرانیان
جاذبه های گردشگری کانادا

4. هیل پارلمان اوتاوا، جاذبه های گردشگری کانادا

تپه پارلمان اتاوا در بالای رودخانه اوتاوا قرار دارد. توسط ساختمان های پارلمان به سبک (نئو-گوتیک) ساخته شده در نیمه آخر قرن نوزدهم استقبال می شود. که برجسته ترین جاذبه های گردشگری کانادا است. مجلس عوام و سنا را از هر طرف تقسیم می کند. در جلوی ساختمانهای پارلمان شعله صد ساله است كه در سال 1966 به مناسبت بزرگداشت صدمین سالگرد كنفدراسیون كانادا روشن شده است. در پشت ساختمانها یك باغ مجسمه سازی قرار دارد. در تابستان، تغییر گارد در چمن جلوی خانه های مجلس صورت می گیرد، اجازه هوا را می دهد. زیر پارلمان هیل، یک پیاده روی زیبا در کنار رودخانه اتاوا می گذرد.

5. جزیره ونکوور

اگرچه کمتر از یک قایق دو ساعته از کشتی اصلی سرزمین اصلی، جزیره ونکوور می تواند دور از دنیا به نظر برسد. بیشتر مردم برای بازدید از گشت و گذار و فرهنگ به سمت ویکتوریا، پایتخت بی سی حرکت می کنند. اما اگر از شمال به سمت مناظر وحشی و دور افتاده بروید، این جزیره تجربیات غیر منتظره و فراموش نشدنی را تجربه می کند. دوستداران طبیعت می توانند به بهترین جاذبه های گردشگری کانادا در مسیرهای پیاده روی در جزیره ونکوور برسند. و خود را در برخی از مکانهای زیبای کمپینگ مستقر کنند. کسانی که به دنبال راحتی بیشتری هستند، همیشه می توانند به یکی از اقامتگاه ها و استراحتگاه های جزیره مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد نحوه تعیین وقت سفارت کانادا
جاذبه های گردشگری کانادا

6. کبک ( (Old (Vieux-Quebec)، جاذبه های گردشگری کانادا

Old Quebec یک میراث جهانی یونسکو و یکی از جاذبه های گردشگری کانادا است. این منطقه که در شهر فوقانی و تحتانی کبک پخش شده است. شهر پایین، در کنار رودخانه سنت لارنس است. محل سکونت اصلی و محل اقامت برجسته Fairmont Le Château Frontenac، و همچنین بسیاری از گنجینه های دیگر است. شهر بالا در صخره های 100 متری مستقر است. و خانه ای برای ارگ، دشت های ابراهیم، Place d’Armes و Parque Historique de l’Artillerie قرار دارد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم تحصیل در کبک
جاذبه-های-گردشگری-کانادا

7. خلیج Fundy

خلیج Fundy، واقع در شرق کانادا بین نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا است، به دلیل جزر و مد های شگفت انگیز شناخته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری کانادا است. تغییر بین بالا و پایین بزرگترین در جهان است و حداکثر 19 متر (10 فتوم) دارد. در حالی که روش های بسیاری برای درک این شگفتی طبیعی وجود دارد، برخی از مکان های دیدنی و دیدنی های موجود در خلیج فوندی صخره ها و سازندهای صخره ای در Hopewell Cape ، Fundy Park National Parky ، Fundy Trail Parkway و جزیره گراند مانان است.

خلیج-Fundy

8. پارک استنلی ونکوور

یکی از بزرگترین گنجینه های ونکوور، پارک استنلی 405 هکتاری است. که به راحتی در ضلع غربی منطقه مرکز شهر واقع شده است. این پارک در یک شبه جزیره واقع شده و توسط اقیانوس و خانه درختان عظیم سدر قرمز و درخت داگلاس احاطه شده است. این پارک یکی از جاذبه های گردشگری کانادا است. دیوار یا سد دریایی، که زنگ پارک، دارای راه رفتن گسترده، آهسته دویدن، دوچرخه سواری و مسیر با خطوط تعیین شده برای واکر و دوچرخه سواران. از کنار دریا چند منظره زیبا از شهر و کوه مشاهده شده است. یک درایو منظره همچنین از پارک استنلی با خروج های بیشمار می پیچد. در داخل پارک آکواریوم ونکوور، دریاچه زیبای بیور، و غرفه استنلی پارک و باغ گل رز قرار دارد. همچنین مورد توجه ویژه قطب های توتمی بی شماری است. که برخی از آنها بیش از 100 سال پیش برپا شده اند.

بیشتر بخوانید: آزمون سلپیپ چیست
پارک استنلی ونکوور

9. پارک ملی گروس مورن

پارک ملی گروس مورن در نیوفاند لند از بسیاری جاذبه های گردشگری کانادا دورتر است. اما ارزش این تلاش را دارد. تا این منظره زیبا از کوه ها و فیبرها را کشف کنید. این پارک یک میراث جهانی یونسکو است. که دارای دیوارهای صخره ای شیب دار، آبشارها و سازندهای جالب سنگی حک شده از آبهای یخچال طبیعی است. بیشتر بازدید کنندگان برای قدردانی از مناظر از یک تور قایق سواری استفاده می کنند، اما مسیرهای پیاده روی و فرصت هایی برای قایقرانی نیز وجود دارد. در زمستان، این پارک بازدید کننده های کمتری را به خود اختصاص می دهد، اما برای پیاده روی در اسکی باز است و دارای کلبه های اسکی پشتکوه است.

جاذبه های گردشگری کانادا

10. کلگری استامپده

این ماجرای 10 روزه یکی از رویدادهای گسترده پیش بینی شده در غرب کانادا است. که بسیاری از افراد محلی و مسافر تابستانی قصد دارند تعطیلات خود را در اطراف کالگری استامپد برگزار کنند. کلگری استامپده یکی از جاذبه های گردشگری کانادا است. برای این هفته در ماه ژوئیه، شهر کلگری به یک شهر واقعی غربی تبدیل می شود، جایی که افرادی که در غیر این صورت ممکن است لباس کار بپوشند به جای آن جین و چکمه های کابوی را کار می کنند.

کلگری استامپده

در محل های Stampede هر روز رویدادهای روودئو برگزار می شود که شرکت کنندگان را از سراسر آمریکای شمالی سوار می کنند، هیجان می گذارند، بازی ها، غذاها و نمایش بزرگ شبانه Grandstand. در اطراف شهر، (صبحانه های Stampede) رایگان توسط موسسات بی شماری در مکانهای سرپوشیده یا در فضای باز برگزار می شود و معمولاً شامل پنکیک است. بسیاری از نوازندگان موسیقی بزرگ کشور نیز به طور معمول برای این رویداد به شهر می آیند.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *