وبلاگ

/

/

نتلر (NETELLER) سرویس آنلاین پرداخت سریع و ایمن 🅽

نتلر (NETELLER) سرویس آنلاین پرداخت سریع و ایمن 🅽

نتلر: در دنیای دیجیتال امروز که پرداخت های الکترونیکی جایگزین روش های سنتی پرداخت شده اند احتیاج به سرویس های پرداخت سریع، ایمن و مطمئن الکترونیکی افزایش یافته است. نتلر یک سرویس انتقال پول الکترونیکی است. از نتلر می توان برای واریز وجه و پرداخت کالای هزاران سایت بصورت آنلاین استفاده کرد. گرچه همه ما می‌دانیم که پرداخت ارزی در ایران با مشکلات زیادی همراه است اما تعداد زیادی از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال به کسب درآمد می‌پردازند. این مطلب صرافا جهت کسب اطلاعات بیشتر کاربران منتشر شده است و کافه ارز این خدمات را ارائه نمی‌دهد.

همچنین نتلر به عنوان یک کیف پول دیجیتال شناخته شده است. Neteller به شما امکان می دهد انتقال پول ایمن در داخل و خارج از این کیف پول آنلاین انجام دهید. هیچ کس جز Neteller نیازی به دیدن جزئیات کارت اعتباری شما ندارد.

نتلر چیست

معرفی نتلر (NETELLER)

نتلر در سال 1999 به عنوان جایگزین آنلاین روش‌های پرداخت سنتی در کانادا تاسیس شد. نتلر بیش از دو دهه است که فعالیت دارد. به دلیل خدمات عالی آنها در صنعت کیف پول الکترونیکی شناخته شده است.خدمات آنها به طور گسترده ای توسط تاجران فارکس و علاقه مندان به بازی های آنلاین در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

نتلر با ارائه خدمات بین المللی انتقال پول از بیش از 200 کشور و 28 ارز پشتیبانی می کند.نتلر شما را قادر می سازد با تبدیل خودکار ارز، تقریباً به هر جای دنیا پول ارسال کنید.امروز، نتلر یکی از بزرگترین سرویس های مستقل انتقال پول در جهان است. هر سال بیش از یک میلیارد دلار تراکنش از طریق نتلر انجام می شود.

NETELLER بالاترین استانداردها را برای خدمات خود در سراسر جهان با استفاده از اقدامات امنیتی پیشرفته الکترونیکی و پروتکل های ضد پولشویی مانند فناوری رمزگذاری 128 بیتی، تأیید هویت و نظارت بر تراکنش در زمان انجام، برای اطمینان از حفاظت کامل در برابر سرقت هویت و کلاهبرداری را رعایت می کند. این شرکت دارای چندین شعبه از جمله کانادا، نیویورک و دو دفتر لندن و یک دفتر در موریس می باشد.

کیف پول NETELLRT eWALLET

کیف پول دیجیتال نتلر یا NETELLER eWallet هم برای واریز و هم برداشت استفاده می شود.گزینه های بسیاری برای واریز به حساب eWallet، از جمله سپرده های بانکی محلی، کارت های اعتباری، نقل و انتقالات بانکی بین المللی و بسیاری گزینه های دیگر وجود دارد. انتقال وجه نقد از سایت تجاری می تواند مستقیماً به eWallet شما انجام شود. با NETELLER eWallet ، مبالغ پرداختی برای اعضای شخصی و مشاغل فوری انجام می شود. سقف تراکنش در نتلر 50،000 دلار است.

یکی از بزرگترین مزیت های NETELLER این است که کاربران می توانند برای سایر افراد یا شرکتهایی که حساب NETELLER ندارند، پول ارسال کنند.گیرندگان ایمیلی را دریافت می کنند که در انتظار وجه هستند. به محض باز کردن یک حساب NETELLER می توانند به وجوه دسترسی پیدا کنند. eWallet به 13 زبان و 19 نوع ارز در دسترس است. میزبان امکان واریز و برداشت پول آنلاین تقریباً در 200 کشور جهان را در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از امکانات نتلر Net + Prepaid MasterCard می باشد که کارت فیزیکی مانند کارت های اعتباری می باشد و در هر مکان که دستگاه خودپرداز و یا کارتخوان پذیرنده MasterCard وجود داشته باشد می توان از آن استفاده کرد. استفاده از eWallet برای پذیرش پرداخت از افراد یا سایت های دیگر و کارت Net + Prepaid MasterCard برای دسترسی سریع به وجه در حساب خود در دستگاههای خودپرداز در سراسر جهان، روشی عالی برای انتقال وجه می باشد.

فروش دلار نتلر

چرا از نتلر استفاده کنیم

بسیاری از افراد از Neteller به عنوان یک روش پرداخت ترجیحی استفاده می کنند.برخی از دلایل آنها برای انجام این کار عبارتند از:

  1. امنیت بالا: به اشتراک گذاشتن اطلاعات بانکی، شماره کارت های اعتباری و اطلاعات مالی شخصی با سایت های آنلاین می تواند نگرانی هایی را ایجاد کند. نتلر یک لایه امنیتی اضافی را فراهم می کند، زیرا پرداخت کننده تنها می تواند اطلاعات مربوط به حساب Neteller شما را داشته باشد و هرگز اطلاعات بانکی شما را مستقیماً در اختیار نخواهد داشت.
  2. واریز / برداشت سریعتر: استفاده از کیف پول الکترونیکی مانند Neteller به تراکنش های شما سرعت می بخشد.به این ترتیب تراکنش می تواند فوراًواریزرا انجام پذیرد.به طور معمول، زمان برداشت در بسیار مواقع چندین روز برای کارت ها و نقل و انتقال بانکی زمان بر است.
  3. انتقال سریع وجه به هرجای دنیا: فقط با داشتن آدرس پست الکترونیکی آنها می توانید برای سایر کاربران پول ارسال کنید.این برای ارسال پول به دوستان و خانواده در سطح بین المللی بسیار عالی است.
  4. پشتیبانی از انواع ارزها: باز کردن یک حساب کاربری با ارزهای مختلف امکان پذیر است.این یک امتیاز بزرگ برای افرادی است که پول زیادی را در سطح بین المللی منتقل می کنند.

مقایسه روش های پرداخت با نتلر

سرعت در واریز و برداشت، معاملات امن و پشتیبانی عالی، NETELLER را به یک سرویس پرداخت آنلاین با کیفیت بالابرای افراد و مشاغل تبدیل می کند. خدمات پرداخت آنلاین مانند پی پال یا ارزهای مجازی نیز به سرعت در حال پیشرفت هستند. با این حال نتلر مشتریان وفادار و قدیمی خود را همراه دارد.

افتتاح حساب نتلر

مزیت های مهم حساب نتلر

در اینجا به مزیت های مهم نتلر پرداختیم، که به عنوان یک روش پرداخت ارزی مورد بررسی قرار میگیرد.

  1. بالا بودن سطح رمز نگاری .
  2. رایگان بودن افتتاح حساب و اکانت کاربری Neteller.
  3. مقرون به صرفه بودن کارت های prepaide نتلر.
  4. نقد کردن درآمد ارزی آسان و راحت است.
  5. پشتیبانی از 28 ارز مختلف.
  6. رایگان بودن سیستم انتقال وجه.
  7. دارا بودن از سیستم پاداش VIP اختصاصی.
  8. پشتیبانی از 200 کشور جهان.
  9. در نظر گرفتن جوائز و طرح های تشویقی برای کاربران دائمی و فعال.
  10. بدون در نظر گرفتن اطلاعات بانکی میتوان از نقل و انتقالات مالی آنلاین استفاده کرد.

آیا نتلر ایمن است؟

حدود 20 است که از فعالیت Neteller می گذرد.نتلر یک شرکت دارای اعتبار بالاست که توسط FCA در انگلستان فعالیت خود را انجام میدهد.در سال 2015 نتلر توسط Paysafe Group Limited خریداری شد.(NETELLER) در بورس لندن توانست درآمد 1 میلیاردی دلاری خودرا در سال 2016 ثبت کند.(NETELLER) 100 نوع کاربر فعال در شرکت خود دارد.

و دارای تمامی مجوز های رسمی در FCA است.شما میتوانید با خیال راحت و آسوده در این سامانه فعالیت خود را انجام دهید در این سامانه هیچ چیزی فعالیت شما را تهدید نمی کند وجهه شما در ایمنی کامل قرار داد.شما میتوانید در هر جایی از این جهان باشید به وجهه خود دسترسی داشته باشید.

این دلایل باعث شد که Neteller در بین کابران خود یک سیستم امن و قابل اعتماد شناخته شود.سیستم (NETELLER) از الگوریتم های رمز نگاری شده SSL استفاده می کند.در این سیستم امکان فعال سازی تایید دو مرحله ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

شارژ حساب نتلر

کارمزد حساب نتلر (NETELLER)

نتلر هم مانند سیستم پرداخت های دیگر کارمز های را دریافت میکند.اما اگر کاربران از سیستم VIP استفاده کنند هزینه های آنها خیلی کاهش پیدا می کند.

کارمزد واریز

در این سیستم پرداخت کارمزد واریزی با هر روشی که واریزی را انجام شود می تواند بین 1 تا 8 درصد باشد.

کارمزد برداشت

کمترین میزان کارمزد برای برداشت وجه در سیستم (NETELLER) 1.9درصد است.

کارمزد کارت

برای استفاده از کارت های + Net هزینه های خود را دارد.1.75 درصد برای هزینه برداشت وجه در نظر گرفته شده است.اگر کارت مفقود شود هزینه جایگزینی آن 9.32 یورو است.

خرید و فروش دلار نتلر

Neteller یک کیف پول الکترونیکی است این سستم پرداخت یک راه سریع و امن برای جابجای های پول آنلاین است. برای خرید و فروش دلار نتلر یا شارژحساب نتلر میتواند از خدمات کافه ارز استفاده کنید.همانطور که در بالا گفتیم نقل و انتقالات آنلاین در نتلر بدون مشخص کردن اطلاعات بانکی میتوان انجام داد. براس دسترسی به سیستم پاداش VIP اختصاصی Neteller باید حداقل 15000 دلار آمریکا به حساب فروشنگان مختلف واریز کنید.

جمع بندی :

سایت نتلر به خاطر داشتن سازماندهی خوب و رابط کاری راحت و آسانی که در اختیار کاربران خود قرار داده است.توانسته اعتماد مشتریان را به خوبی جلب کند. Neteller برای کاربرات خود یک بستر امن و عالی برای معامالات آنها فراهم کرده است. ما در این مقاله به شما کاربران Neteller را معرفی کردیم به مزایا . کارمزد و… پرداختیم.

4.9/5 - (11 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *