وبلاگ

/

/

بهترین ربات های تلگرام و کاربرد های آنها

بهترین ربات های تلگرام و کاربرد های آنها

بهترین ربات های تلگرام

بهترین ربات های تلگرام کدامند؟ امروزه تگلرام با توسعه و آپدیت های که دارد توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند، یکی از آن امکانات ربات های تلگرام است که تواسنته عملکرد تلگرام را بسیار بهبود ببخشد. بسیاری از کمپانی ها علاوه بر کانال تلگرامی، ربات خود را ساختن تا کاربران به راحتی نیاز خود را در این اپلیکیشن برطرف کنند. برای استفاده از خدمات بهتر تلگرام بهتر ای از نسخه خرید اکانت پریمیوم تلگرام استفاده کنید. در ادامه با این ربات ها آشنا خواهیم شد.

معرفی اپلیکیشن تلگرام

تلگرام یک برنامه پیام رسان فوری محبوب است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. ربات های تلگرام برنامه هایی با الهام از هوش مصنوعی هستند که می توانند عملکردهای زیادی را ارائه دهند. مانند ارسال اطلاعات مربوط به آب و هوا یا مقالات خبری مفید، یادآوری برنامه، پخش آهنگ، ایجاد لیست های انجام شده و موارد دیگر. چنین ربات هایی در تلگرام کار می کنند. برنامه پیام رسان فوری محبوب است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. امنیت تلگرام بسیار بالا است. کاربران می توانند رمزگذاری نهایی را فعال کرده و از طریق چت های مخفی ارتباط برقرار کنند. ربات ها به عنوان برنامه های شخص ثالث برای اجرای در محیط Telegram به طور فزاینده ای محبوب می شوند. برای آشنایی بیشتر با ربات های تلگرام با کافه ارز همراه باشید. همچنین شما برای دریافت اطلاعات کامل نات کوین، کافی است از طریق وبلاگ کافه ارز وارد مقاله شوید.

آشنایی با ربات های تلگرام

 

آشنایی با ربات های تلگرام

ربات ها پس از آنكه تلگرام از API ربات جدید تلگرام در سال 2015 خبر داد، شروع به ظهور كردند. این امر به اشخاص ثالث اجازه می دهد تا ربات هایی ایجاد کنند که از این برنامه پیام رسانی به عنوان رابط اصلی آنها استفاده شود. بسیاری از توسعه دهندگان با API ارائه شده آزمایش های زیادی انجام دادند تا ربات های منحصر به فردی را برای اهداف مختلف تولید کنند. به طور خلاصه، رباتهای Telegram برنامه هایی هستند که برای انجام وظایف خاص، دنبال کردن دستورالعمل ها و تعامل با کاربران تنظیم شده اند. رباتها در داخل محیط تلگرام اجرا می شوند و نیازی به مراحل نصب اضافی ندارند. همچنین تلگرام بازی‌های جدیدی را معرفی کرده است بازی فانتون مشابه بازی نات کوین notcoin است و یک ربات تلگرامی دارد. وقتی وارد آن می‌شوید، با کلیک بر روی دکمه Start وارد بازی خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن سر بزنید.

با استفاده از ربات ها، افراد می توانند عملکرد تلگرام را ارتقا بخشند. به عنوان مثال، می توانید اعلان های روزانه خود را به دوستان خود ارسال کنید، یادآوری هایی را برای خود تنظیم کنید، پیام ها را ترجمه کنید، هشدارهای مربوط به هوا را دریافت کنید، بازی کنید و موارد دیگر نیز وجود دارند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ربات را در گپ یا کانال خود جاسازی کنید. چطور می تونی این کار رو بکنی؟ این روش بسیار شبیه اضافه کردن یک دوست به گفتگوی شماست و فقط چند ثانیه طول می کشد.

با کلیک بر روی جستجوی تلگرام و تایپ کردن نام خاص یک ربات می توانید به راحتی ربات ها را پیدا کنید. معمولاً سازندگان ربات ها محصولات و نحوه کار خود را معرفی می کنند.

امنیت ربات های تلگرام

در حالی که تلگرام انعطاف پذیری و اقدامات امنیتی بالایی ارائه می دهد، متخصصان نگران این هستند که آیا ربات های تلگرام از همین الگوی پیروی می کنند. وقتی یک ربات اضافه می کنید، از رمزگذاری استانداردی که این برنامه پیام رسانی فوری در پی دارد استفاده نمی کند. بنابراین، گپ ها و کانال هایی که ربات ها را تعبیه می کنند، امنیت ضعیف تری دارند.

متخصصان فاش كردند كه رباتها از پروتكل استاندارد MTProto كه استانداردي براي رمزگذاري پيامها در تلگرام است ، تبعيت نمي كنند. در عوض، آنها از پروتکل (TLS (Transport Layer Security استفاده شده در رمزگذاری وب HTTPS استفاده می کنند. بنابراین، وقتی رباتها را به چت اضافه می کنید، ناخودآگاه رمزگذاری پیامهای خود را ضعیف می کنید. اگر علاقه‌مند هستید که درباره کسب درآمد از تلگرام بیشتر بدانید تا به درآمد دلاری برسید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ مراجعه کنید.

معرفی محبوب ترین ربات های تلگرام

اگر نیاز به تضمین 100٪ امنیت در گپ های خود دارید، بهتر است از استفاده ربات های تلگرام خودداری کنید. با این حال، اگر هنوز هم احساس نیاز به ربات های تلگرام را دارید، می توانید از ربات های معرفی شده در این مقاله استفاده کنید.

ربات های تلگرام- ربات Gamee

ربات Gamee

Gameeیکی از بهترین ربات های تلگرام است که به افراد اجازه می دهد بازی کنند، دوستان خود را به چالش بکشند و نمرات را با یکدیگر مقایسه کنند. کاربران می توانند با تعامل مستقیم با ربات یا فعال کردن آن در گپ، بازی را شروع کنند. به سادگی gamee یا gamebot را تایپ کنید و برای یافتن یک بازی شروع به جست و جو کنید.
یکی از بهترین ویژگی ها این است که شما قادر خواهید بود با دوستان خود به رقابت بپردازید. دارندگان تلگرام اصرار دارند که ایجاد بازی برای برنامه پیام رسانی فوری خود بسیار آسان و سریع است. به عنوان مثال، ایجاد برخی از بازی های پازل فقط چند ساعت طول می کشد.

ربات Spotybot - ربات تلگرام اسپاتیفای

ربات Spotybot

Spotybotیکی از رباتهای تلگرام است که به شما امکان می دهد موسیقی موجود در این برنامه پیام رسانی را گوش دهید. همچنین می توانید آهنگ و متن آهنگ را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بسیاری از ربات های مشابه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اما این ربات یکی از محبوب ترین برنامه های مربوط به موسیقی است.

ربات های تنظیم یادآوری و هشدار

ربات های تنظیم یادآوری و هشدار

Skeddy botگزینه ای عالی برای تنظیم یادآوری و سازماندهی یادداشت های شما است. شما می توانید هدف یادآوری را بیان کنید. برای افراد فراموشکار، این ربات می تواند تضمین کند که آنها همیشه در صدر برنامه های خود خواهند بود.

ربات Gif- بهترین ربات های تلگرام

ربات Gif

ربات GIFبه شما اجازه می دهد به اضافه کردن فایل های gif برای چت بپردازید. به عنوان مثال، می توانید gif را تایپ کنید و یکی از گزینه های تولید شده gif را انتخاب کنید. روی gif مورد نظر برای ارسال ضربه بزنید و gif بلافاصله در گپ ظاهر می شود.

ربات Yandex.Translate

Yandex.Translateیکی از بهترین رباتهای چت تلگرام برای ترجمه پیام به زبانهای دیگر است. اگر در حال گفتگو با افراد کشورهای مختلف هستید و برقراری ارتباط با آنها دشوار است، می توانید از Yandex.Translate بخواهید که به جای آن ترجمه کند. البته، کیفیت آن همیشه ممکن است درجه یک نباشد، اما ترجمه های آن با گذشت سالها بسیار بهبود یافته است.

ربات MoviesTracker

ربات MoviesTrackerیک برنامه کاربردی برای پیدا کردن اطلاعات در مورد فیلم به طور مستقیم از IMDB است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عنوان فیلم را تایپ کنید و مطالب مرتبط در رابط تلگرام برای شما ارائه می شود.

ربات GitHub

ربات GitHub

ربات گیتهابیک برنامه طراحی شده برای مدیریت اطلاعیه از گیتهاب به طور مستقیم از رابط تلگرام است. می توانید در مورد موضوعات نیز اظهارنظر کنید. این ربات که هنوز هم بسیاری از اشکالات را داشته و عوارض غیرضروری در نحوه برخورد با محتوای GitHub ایجاد می کند. با این حال، این یک ربات مناسب است، اما ویژگی های جدید می تواند آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

ربات های رای دهی

صدای رای گیری یکی از رباتهای تلگرام است که به شما امکان می دهد نظرسنجی ایجاد کنید و از آنها در کانالها یا چت استفاده کنید شما با برقراری ارتباط با ربات از طریق دنباله ای از سوالات آماده شده، این نظرسنجی را ایجاد خواهید کرد. سپس، باید مکالمه را باز کنید، vote را تایپ کنید و نظرسنجی را که می خواهید وارد کنید انتخاب کنید.

ربات Vootic

رباتVootic برنامه ای است که پیام های صوتی را به متن تبدیل می کند. بنابراین، می توانید به راحتی پیام هایی را برای نوشتن ارسال کنید.

ربات محافظت Shieldy

ربات های تلگرام برای محافظت

Shieldy یکی از ربات های تلگرام است که هدف آن محافظت از کاربران از اسپم است. هنگامی که شخص جدیدی به گروه می پیوندد، ربات Shieldy او را مورد بررسی قرار خواهد داد. اگر آنها نتوانند مشروعیت خود را ثابت کنند، ربات به طور خودکار آنها را بیرون می کند.

ربات LittleGuardian برنامه ای است که در برابر گرفتن برنامه های نامناسب و یا نرم افزارهای مخرب از کاربران محافظت می کند. بنابراین، این ربات تضمین می کند که شما ویروس ها، اسپم یا پرونده های خطرناک دریافت نکنید. علاوه بر این، سازندگان ربات LittleGuardian به طور فعال مشکلات را برطرف کرده و به روزرسانی های جدیدی را برای بهبود محصول خود منتشر می کنند.

نتیجه کلی درباره بهترین ربات های تلگرام

به طور کلی ربات های تلگرام به شما کمک می کنند بسیاری از کارها را انجام دهید بدون اینکه هرگز از محیط این برنامه پیام رسانی خارج شوید. ادغام بسیاری از کارکردها یک ویژگی عالی است، اما نمی توان خطرات امنیتی احتمالی ناشی از استفاده از رباتها را نادیده گرفت. با این حال، سازندگان تلگرام خطر بالقوه ناشی از رباتها را به عنوان یک چیز جزئی نشان می دهند. بنابراین، بهتر است هنگام بارگیری برنامه های کاربردی از منابع ناشناخته، بیشتر دقت کنید.

کافه ارز مفتخر به انجام سفارشات شما به صورت 24 ساعته و اتوماتیک می باشد. کافه ارز با کادری مجرب و با تجربه افتخار خدمت به هم میهنان با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارد.

5/5 - (15 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *