cr-icon

دشDash (DASH)

0.99%
1,962,503

نمودار قیمت نمودار قیمت لحظه ای در بازار جهانی

در حال بارگذاری، صبر کنید

خرید و فروش دش با شبکه های DASHدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.

 تومان تومان

دش چیست ؟

ارز دیجیتال دش با نام لاتین Dash و علامت انحصاری DASH یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1392-11-25 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1403-02-07 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 78 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 359,551,848 است. هر واحد دش در این لحظه با قیمت 30.52 دلار و با احتساب نرخ تتر 63390 تومان مبلغ ریالی آن معادل 1,962,502 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه دش میزان 40,552,113 است. قیمت دش در 7روز اخیر % 12.21 و در ۲۴ ساعت اخیر % 0.99 و در 1 ساعت اخیر % 1.45 تغییر کرده است.

اطلاعات بازار

ارزش بازار دش

359,551,848

تغییرات ۱ ساعته

1.45%

تغییرات ۲۴ ساعته

0.99%

تغییرات ۷ روزه

12.21%

ارزهای ترند بازار

نمایش همه

معرفی دشهر آنچه که درباره دش باید بدانید

ارز دیجیتال دش چیست ؟ 

دش، فورک (شاخه) از لایت کوین است که اولین بار توسط ایوان دافیلد در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۴ به نام ایکس کوین (XCO) منتشر شد. ده روز بعد، در ۲۸ ژانویه، نام آن به دارک کوین تغییر یافت. سپس در ۲۵ مارس ۲۰۱۵ توسط توسعه دهندگان دش، نام آن به دش تغییر یافت که نهایی شد.

توسعه دهندگان در وایت پیپر آن ادعا کرده اند که دش بر پایه کد منبع بیت کوین ساخته شده و مانند آن، متن باز و شبکه ای همتا به همتا است که از فناوری بلاکچین استفاده می کند.

فرق اصلی آن با بیت کوین، سرعت تراکنش بالاتر و هزینه های پایین تر است. به علاوه، دسترسی کاربران به شبکه آن انحصاری نیست و به راحتی می توان دسترسی خود را شخصی سازی کرد. دش همچنین دارای رادیوی خود (دش رادیو) و یک برند (دش لیبلز) است تا بر تاکید آن بر حریم خصوصی بیشتری و سرعت بیشتر تراکنش ها صحه گذارد.

خرید ارز دیجیتال دش 


خرید دش برای کاربران بسیار ساده است. کافیست در یک صرافی معتبر مانند بایننس ثبت نام کنند. پس از طی فرایند تایید هویت و انتخاب روش پرداخت، می توانند خرید خود را انجام دهند.

با این حال، بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده است، بنابراین خرید و فروش در آن با ریسک بالایی همراه است. اگر بایننس متوجه شود حساب متعلق به کاربر ایرانی است، از او می خواهد ظرف مدت مشخصی دارایی خود را خارج کند و حساب را مسدود می کند. احتمال مسدود شدن حساب نیز وجود دارد.

بنابراین بهترین راه برای کاربران ایرانی استفاده از صرافی معتبر ایرانی همانند والکس است. پس از ایجاد حساب در والکس می توانند دش و سایر ارزهای دیجیتال از قبیل بیت کوین، تتر، اتریوم ، لایت کوین و ... را خریداری و فروش کنند.

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

خرید دش و فروش دش (DASH) - سریع و ایمن و آنی - قیمت لحظه‌ای ✔️کارمزد صفر! ✔️پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره رایگان در کافه ارز
در کافه ارز سفارشات ارز دیجیتال دش به صورت آنی انجام می شود
خیر، کافه ارز تنها فی انتقال شبکه دش را از میزان وارد شده شما کسر می کند
بله، طبق درستور مقامات قضایی همه سفارشات مالی و ارزی دش با احراز هویت کاربر انجام می شود

دیدگاه های شما

دیدگاه