cr-icon

چیلیزChiliz (CHZ)

-2.12%
7,731

نمودار قیمت نمودار قیمت لحظه ای در بازار جهانی

در حال بارگذاری، صبر کنید

خرید و فروش چیلیز با شبکه های BNB,CHZ2,ETHدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.

 تومان تومان

چیلیز چیست ؟

ارز دیجیتال چیلیز با نام لاتین Chiliz و علامت انحصاری CHZ یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1398-04-10 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1403-02-06 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 73 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 1,052,845,262 است. هر واحد چیلیز در این لحظه با قیمت 0.11855 دلار و با احتساب نرخ تتر 64290 تومان مبلغ ریالی آن معادل 7,731 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه چیلیز میزان 157,440,006 است. قیمت چیلیز در 7روز اخیر % 7.88 و در ۲۴ ساعت اخیر % -2.12 و در 1 ساعت اخیر % -0.81 تغییر کرده است.

اطلاعات بازار

ارزش بازار چیلیز

1,052,845,262

تغییرات ۱ ساعته

-0.81%

تغییرات ۲۴ ساعته

-2.12%

تغییرات ۷ روزه

7.88%

ارزهای ترند بازار

نمایش همه

معرفی چیلیزهر آنچه که درباره چیلیز باید بدانید

در ادامه با چیلیز ارز دیجیتال محبوب این روزها بیشتر آشنا می‌شویم و درباره آینده chz ارز بیشتر خواهیم خواند.

ارز دیجیتال چیلیز چیست؟

رمز‌ارزهای نسل اول مانند بیت کوین و اتریوم با هدف جایگزینی پول‌های سنتی مانند یورو و دلار طراحی شدند. از آن زمان به بعد، حوزه کریپتوکارنسی و فناوری بلاکچین دستخوش تغییر و تحول زیادی بوده و ایده‌های خلاقانه بسیاری را به خود دیده است.  پروژه چیلیز یکی از پروژه‌های خاص و نوآورانه در این حوزه است که با  توسعه رمز‌ارز CHZ، بر روی پلتفرم سوشیوس (Socios) فعالیت دارد.

پلتفرم سوشیوس یک فروشگاه آنلاین است که امکان خرید توکن‌های NFT را در اختیار هواداران باشگاه‌های ورزشی قرار می‌دهد. در حقیقت هواداران برای حمایت از ورزشکار یا تیم محبوب خود، توکن‌های هواداری که به شکل NFT هستند را از پلتفرم سوشیوس خریداری می‌کنند. برای مثال، شما با پرداخت 26 واحد از ارز دیجیتال چیلیز می‌توانید توکن هواداری بارسلونا را خریداری کنید. 

حال شاید از خود بپرسید که خرید توکن‌‌های هواداری چه نفعی برای شما دارد؟ شما می‌توانید این توکن‌ها را با کاربران دیگر مبادله کنید و یا این‌که از آن‌ها برای شرکت در تصمیمات باشگاه‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، باشگاه فوتبال یوونتوس ایتالیا به دارندگان توکن هواداری اجازه داد تا موسیقی بعد از گل زدن این باشگاه را انتخاب کنند. یا دارندگان توکن هواداری بارسلونا در انتخاب نقاشی‌های رختکن نقش داشته‌اند. 

در واقع، شما در ازای هر توکن که خریداری می‌کنید دارای فقط یک حق رای خواهید بود و اگر 50 توکن داشته باشید، 50 حق رای خواهید داشت! این موضوع باعث می‌شود که هواداران بخواهند توکن‌های بیشتری را در اختیار داشته باشند. بنابراین، قیمت توکن‌‌ها نیز در بازار افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، باشگا‌ه‌ها امکانات جانبی خوبی نظیر جایگاه‌های VIP در ورزشگاه یا ملاقات با بازیکنان باشگاه را به دارندگان توکن اعطا می‌کند. توکن‌های هواداری در زنجیره جانبی تحت امر پلتفرم سوشیوس نگهداری می‌شوند و قیمت‌ آن‌ها با افزایش محبوبیت تیم ورزشی و میزان عرضه و تقاضا تغییر می‌کند.

البته، CHZ ارز دیجیتال محبوبی برای معامله‌گران نیز محسوب می‌شود. به عقیده فعالان حوزه کریپتوکارنسی، از آنجایی که چیلیز ارز دیجیتال مورد استفاده در در حیطه معتبر ورزش است، بنابراین، از گزند نوسانات پر‌خطر بازار در امان است. 

تاریخچه ارز چیلیز

ارز دیجیتال CHZ، توسط گروه بین‌المللی و ورزشی Mediarex در سال 2012 راه اندازی شد. اما فعالیت اصلی این رمز‌ارز با شروع به کار پلتفرم سوشیوس، در سال 2018 آغاز شد. اولین شریک تجاری چیلیز،  باشگاه یوونتوس تورین بود‌ که در عرض یک ماه توانست 1.3 میلیون توکن هواداری خود را به فروش برساند. آدرس سایت چیلیز chiliz.com است.

تحلیل ارز چیلیز + آینده ارز چیلیز

رمز ارز چیلیز (chz ارز)، با تکیه بر یکی از مهم‌ترین رویدادهای مردمی جهان یعنی ورزش، وارد بازار کریپتوکارنسی شده است. قرارداد هوشمند بین چیلیز و سوشیوس به صورت مستقل مورد حسابرسی مالی قرار می‌گیرد. این پروژه، 5% از کل درآمد خود را به ارتقای امنیت و تقویت پروتکل‌های امنیتی شبکه خود اختصاص داده است. همه شواهد گویای این است که چیلیز، یکی از قدرتمند‌ترین پروژه‌های موجود در حوزه کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که نویدبخش روزهای بسیار روشن است.

چارت قیمتی چیلیز اما چیز دیگری را نشان می‌دهد. روند نزولی قیمت در ارز چیلیز (ارز دیجیتال chz) کاملا مشهود است که البته فرصت بسیاری خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران بلند مدت به شمار می‌رود. در حقیقت، معالمه‌گران می‌توانند رمز‌ارز chz را در کف قیمتی خریداری کرده و منتظر آینده روشن آن بمانند.

قیمت ارز چیلیز

چیلیز با ارزش بازار 1.28 میلیارد دلار، جایگاه چهل و سوم بازار را در اختیار دارد. بالاترین قیمت رمز‌ارز chz، به  تاریخ 13 مارچ سال 2021 (13 اسفند سال 1399) برمی‌گردد که با قیمت 0.87 دلار در صرافی‌ها معامله شد. تعداد توکن‌های در گردش چیلیز حدود 6 میلیارد و کل توکن‌های آن 8.89 میلیارد است. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت چیلیز (ارز دیجیتال chz)، به وبسایت یا اپلیکیشن کافه ارز مراجعه کنید.

ارز چیلیز جام جهانی

با شروع جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر، طرفداران تیم‌های حاضر در این رویداد ورزشی هیجان بسیار زیادی دارند. این تورنمنت ورزشی در تاریخ 29 آبان ماه 1401 در کشور قطر آغاز می‌شود و مسابقه پایانی آن در 27 آذر برگزار خواهد شد. اما جام‌جهانی و ارز دیجیتال چیلیز چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ از آنجایی که ارز CHZ مربوط به حوزه ورزش و پلتفرم سوشیوس است، پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک‌شدن به آغاز جام‌جهانی، قیمت این رمز‌ارز، یک روند صعودی شدید را تجربه کند. بنابراین، گفته می‌شود که ارز چیلیز و جام جهانی 2022 رابطه مستقیم با هم خواهند داشت و با نزدیک‌شدن به این رخداد ورزشی، قیمت این ارز نیز افزایش خواهد یافت.

خرید چیلیز در کافه ارز

همان‌طور که در این مطلب به آن اشاره شد، چیلیز یک پروژه بسیار آینده‌دار است که در اسم آن را در سال‌های آتی بیشتر خواهیم شنید. گره‌‌خوردن چیلیز با پلتفرم سوشیوس، ورزش، NFT و باشگاه‌های فوتبال، این اطمینان را به سرمایه‌گذاران می‌دهد تا در این بازار آشفته کریپتوکارنسی، روی ارز چیلیز (ارز دیجیتال chiliz) حساب باز کنند.  اگر دوست دارید ارز دیجیتال چیلیز را به سبد معاملاتی خود اضافه کنید، با ثبت نام و احراز هویت در کافه‌ارز، می‌توانید به صورت آنی و با کارمزد جزئی، معامله خود را انجام دهید. خرید ارز دیجیتال چیلیز از کافه‌ارز یکی از آسان‌ترین روش‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی است.

کیف پول چیلیز

ارز دیجیتال چیلیز با استانداردهای ERC-20 و BEP-20 سازگار است، بنابراین اکثر کیف پول‌های آنلاین و سخت‌افزاری از چیلیز (ارز دیجیتال chiliz) پشتیبانی می‌کنند. وبسایت chilliz.com نیز قابلیت خرید و نگهداری رمز‌ارز چیلیز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید، رمز‌ارز خریداری شده را به کیف پول مورد استفاده خود، از هر نوعی که باشد انتقال دهید. شما می‌توانید برای خرید ارز CHZ از وبسایت خود چیلیز یا صرافی‌های خارجی استفاده کنید.

کلام آخر

ارز دیجیتال چیلیز، یکی از پروژه‌های کامل و قدرتمند دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. رمز‌ارز CHZ در پلتفرم سوشیوس، نقش توکن را ایفا می‌کند. البته، بسیاری از معامله‌گران برای نوسان‌گیری و یا سرمایه‌گذاری بلند مدت نیز، ارز چیلیز را زیر نظر دارند. در این مطلب، با بررسی ارز chz، نکات تحلیلی آن را نیز با یکدیگر مرور کردیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. خرید ارز CHZ برای سرمایه‌گذاری بلند مدت یکی از گزینه‌های جذاب بازار به شمار می‌رود.

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

خرید چیلیز و فروش چیلیز (CHZ) - سریع و ایمن و آنی - قیمت لحظه‌ای ✔️کارمزد صفر! ✔️پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره رایگان در کافه ارز
در کافه ارز سفارشات ارز دیجیتال چیلیز به صورت آنی انجام می شود
خیر، کافه ارز تنها فی انتقال شبکه چیلیز را از میزان وارد شده شما کسر می کند
بله، طبق درستور مقامات قضایی همه سفارشات مالی و ارزی چیلیز با احراز هویت کاربر انجام می شود

دیدگاه های شما

دیدگاه