وبلاگ

/

/

معرفی سایت های کسب درآمد از بازی های آنلاین

معرفی سایت های کسب درآمد از بازی های آنلاین

۲۱ خرداد ۱۴۰۱

کسب درآمد از بازی: بازی‌های آنلاین هیجان بسیار زیادی دارند و یکی از بهترین سرگرمی‌های کاربران امروزی است. در حقیقت، بازی‌ها انقدر جذاب و هیجان‌انگیز شده‌اند که برخی از افراد به عنوان یک شغل و منبع کسب درآمد به آن نگاه می‌کنند. این موضوع تا جایی پیش رفته است که روز به روز به تعداد سایت‌هایی که در ازای بازی به شما دلار یا ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند اضافه می‌شود. البته، این موضوع که کدام یک از بازی‌ها واقعاً به شما پول می‌دهند نیازمند تحقیقات بیشتر است.

این مطلب صرفاً جهت معرفی سایت‌هایی است که بنا بر ادعای خود به کاربران پاداش پولی می‌دهند و کافه ارز هیچ کدام از آن‌ها را تایید نمی‌کند و همچنین نقد درامد ارزی در این سایت های معتبر نیست. علاوه بر این، هر خدمات پرداخت ارزی بازی در کافه ارز انجام نمی‌شود. در ادامه بازی‌های معروفی که امکان کسب درآمد دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کسب درآمد از بازی‌؛ رویا یا واقعیت؟

بازی‌های کامپیوتری بسیار اعتیادآور هستند و اگر مشغول آن‌ها شوید ممکن است اصلاً متوجه گذر زمان نشوید. برای خیلی‌ها، کسب درآمد از بازی مثل یک شوخی خنده‌دار است. خیلی‌ها اعتقاد دارند که بازی فقط برای سرگرمی است و امکان پول درآوردن از آن غیر ممکن است. البته، با یک نگاه کلی می‌توانید حجم پولی که در این صنعت جابجا می‌شود را مشاهده کنید. خیلی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که درقبال بازی به کاربران پول می‌دهند اما این موضوع تا چه میزان حقیقت دارد؟

در حقیقت، تعداد سایت‌هایی که سابقه پرداخت منظم به کاربران را داشته باشند بسیار کم است و بیشتر آن‌‌ها پس از مدتی ماهیت کلاهبرداری خود را آشکار می‌کنند. البته، روش‌های دیگری برای کسب درآمد از بازی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد گیمرها

تستر بازی و کسب درآمد دلاری

فعالیت به عنوان تستر بازی

بله درست شنید. فعالیت به عنوان تستر بازی درآمد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. خیلی از سازندگان بازی به دنبال افرادی هستند که به عنوان یک گیمر بازی‌های آنان را تست کنند. شاید از خود بپرسید که دلیل این کار چیست؟ در حقیقت، سازندگان بازی به دنبال این هستند که گیمرهای حرفه‌ای اشکالات و نواقص بازی‌ آنان را رفع کنند.

البته، این کار به این سادگی نیست. و گیمر چالش‌‌های زیادی برای کسب درآمد این چنینی دارد. برای مثال، فرض کنید که می‌خواهید به عنوان تستر بازی اتومبیل‌رانی Forza را بازی کنید. در این حالت باید تمام ماشین‌ها، نقشه‌ها و مسابقات را تست کنید. اگر ریاضی‌تان خوب باشد متوجه می‌شوید که هزاران حالت مختلف را باید تست کنید.
بازی Prince of Persia، یک سه‌گانه نوستالژی و محبوب از گیمرها، که آخرین نسخه آن توسط یوبیسافت استودیو به نام “Prince of Persia: The Lost Crown” در تاریخ 28 دی ماه منتشر خواهد شد.

استریم توییچ

استریم توییچ (Twitch)

اگر با دنیای استریم آشنا باشید، حتماً نام توییچ به گوشتان خورده است. فضای این شبکه بسیار جالب است و شما می‌توانید نحوه بازی‌کردن گیم مورد علاقه خود توسط گیمرهای معروف را تماشا کنید. خیلی از گیمرهای فعال در توییچ درآمدی بالای 5 میلیون دلار در سال دارند. گیمرهای فعال در این پلتفرم از طریق تبلیغات و حمایت مالی مشترکان درآمد زایی می‌کنند. به طور کلی، درآمد زایی از توییچ به سادگی نیست و برای این که واجد شرایط شوید مسیر سختی پیش روی شما خواهد بود.

افتتاح کانال یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد از بازی به شمار می‌رود. حجم بازدیدکنندگان یوتیوب بسیار زیاد است بنابراین میزان درآمد شما از این پلتفرم قابل مقایسه با شبکه‌های دیگر نیست. گیم یوتیوبرها معمولاً درآمد بسیار بالایی بدست می‌آورند. البته برای رسیدن به درآمد بالا در یوتیوب باید بدانید که چه نوع محتوایی بهترین بازخورد را در یوتیوب دارد. به طور کلی، انواع محتوایی که در زیر معرفی می‌کنیم معمولاً در یوتیوب زودتر به نتیجه می‌رسند.

تحلیل بازی در یوتیوب

  • بازی آنلاین:شما می‌توانید از بازی کردن خود به صورت آنلاین فیلمبرداری کنید و ویدیوی شور و هیجان خود در زمان بازی را در یوتیوب منتشر کنید. در این حالت باید برای هر بازی یک سناریو بنویسید و آن را به شکل جذاب معرفی کنید.
  • آموزش: به کاربران شیوه بهتر بازی‌کردن را آموزش دهید. شما می‌توانید تجربیات خود درباره بازی‌های مختلف را با مخاطبان به اشتراک گذاشته و مراحل مختلف یک بازی را از جنبه‌های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهید.
  • ارزیابی تجربه بازی‌های مختلف: افراد علاقه‌مند به گیم همواره به دنبال این هستند که هیجان انجام بازی‌های جدید را تجربه کنند. شما می‌توانید با ارزیابی بازی‌های جدید به کاربران اعلام کنید که آیا یک بازی ارزش وقت‌گذاشتن دارد یا خیر.

ساخت محصولات بر اساس بازی‌ها

علاقه بیش از حد گیمرها به برخی از بازی‌ها باعث می‌شود که آن‌‌ها محصولات و اکسسوری‌های مرتبط با شخصیت‌ها یا اسم بازی مورد علاقه خود را خریداری کنند. شما می‌توانید با الهام از بازی‌ها و شخصیت‌های موجود در آن محصولات مختلفی نظیر لباس، ماگ، طرح گرافیکی و مجسمه را تولید کنید. در این روش شما با کمی خلاقیت و استراتژی فروش حرفه‌ای می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

بهترین سایت‌های کسب درآمد از بازی

وقتی اسم کسب درآمد از بازی آنلاین را می‌شنوید، شاید به یاد کسب درآمد از سایت مانی بردز که پیش از این به شما معرفی کردیم، بیفتید. اما سایت‌های دیگری نیز برای کسب درآمد دلاری از بازی وجود دارند که در ادامه با ۱۰ مورد از بهترین سایت های بازی های آنلاین برای کسب درآمد دلاری آشنا می‌شویم.

سایت swagbucks

سایت Swagbucks

سایت Swagbucks یک سایت کسب درآمد از بازی بر روی موبایل است که شهرت بسیار زیادی دارد. این سایت چندین روش کسب درآمد دارد. به عنوان مثال، تماشای فیلم، بازی کردن و شرکت در نظرسنجی فرصت کسب درآمد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با ثبت ایمیل خود در این سایت مبلغ 10 دلار بونوس اولیه دریافت می‌کنند.

البته، فراموش نکنید که فعالیت در این سایت مستلزم پرداخت درون برنامه‌ای است و شما برای برداشت درآمد باید از فروشگاه آن خرید کنید. این سایت ادعا می‌کند که میلیاردها دلار پول به کاربران پرداخت کرده است. کافه ارز صحت واریز وجه سایت به حساب کاربران را تایید نمی‌کند و پیشنهاد می‌دهد که هیچ پولی به حساب این سایت واریز نکنید.

سایت Swagbucks

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از بازی پابجی در ایران

سایت InboxDollars

سایت InboxDollars یک بازی آنلاین بر روی موبایل است که امکان کسب درآمد از بازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این سایت در ازای انجام بازی‌‌های ساده به کاربران پول می‌دهد. در حقیقت، شما در عرض چند ساعت در روز و انجام بازی‌های رایگان و پولی می‌توانید واجد شرایط کسب درآمد شوید.

سایت اینباکس ادعا می‌کند که درآمد کاربران را مستقیم به حساب بانکی آن‌ها واریز خواهد کرد. به شما امکان می‌دهد در هنگام بازی های آنلاین پول کسب کنید و این سایت به صورت مستقیم، درآمد شما را به حساب بانکیتان واریز می‌کند . کافه ارز هیچگونه تضمینی در قبال اعتبار و واریز وجه این سایت نمی‌دهد و درآمد حاصل در این سایت را نیز نقد نخواهد کرد. همچنین پیشنهاد می‌شود که از واریز وجه در سایت اینباکس دلار برای خرید بازی اجتناب کنید.

سایت Splinterlands

بازی اسپرینترلندز یک بازی بلاکچینی است که قابلیت کسب درآمد از بازی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این بازی بر روی اکوسیستم بلاک‌چین هایو (Hive) اجرا می‌شود و سبک کارت گیم (Card Game) دارد. فعالیت در این بازی رایگان است و بر روی تمام پلتفرم‌ها نظیر اندروید، iOS و ویندوز اجرا می‌شود. البته، برای این که واجد شرایط کسب درآمد از این بازی شوید باید بسته آغازین آن به قیمت 10 دلار را خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید کارت‌هایی که در بازی بدست‌ می‌آورید را با دیگر بازیکنن معامله کنید. اگرچه این بازی ادعا می‌کند که تمام پرداختی‌های خود را انجام می‌دهد اما کافه ارز به هیچ‌وجه اعتبار ان را تایید نمی‌کند. علاوه بر این، نقد درامد حاصل از این بازی در کافه ارز نقد نخواهد شد.

بعضی از گیمرها از طریق خرید انرژی تاریک (Dark Energie) که یک نوع ارز دیجیتال است، برای کسب درآمد ارزی، دورخیز می‌کنند. به عبارت دیگر هرچقدر که در این بازی سرمایه‌گذاری کنید، پول بیشتری هم نصبیتان می‌شود.

mistplay

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از بازی های آنلاین

سایت mistplay

در پلتفرم mistplay هم طیف زیادی از بازی‌های مختلف قرار دارد. شما با انجام هر یک از آن‌ها می‌توانید رتبه خود را در داخل آن بازی افزایش دهید. هر اندازه که بازی‌های بیشتری را انجام داده و رتبه‌های بیشتری در آنها به دست بیاورید، مقدار بیشتری هم پاداش کسب خواهید کرد. با این وجود اگر بتوانید به سطوح بالایی از این بازی دست پیدا کنید، می‌توانید روزانه تا سقف ۵ دلار هم درآمد داشته باشید. به طور کلی، کسب درامد از این بازی نمی‌تواند زندگی مالی شما را دچار پیشرفت و تحول کند. اما اگر به گیم علاقه‌مند هستید می‌توانید ضمن سرگرم‌شدن کسب درآمد نیز داشته باشید.

کسب درامد از سایت pogo

سایت Pogo

سایت Pogo یک سایت بازی است که در آن مبتدیان باید پنج روز اول تبلیغات را مشاهده کنند تا بتوانند نشانه‌ها را جمع‌آوری کنند. شما از این نشانه‌ها برای شرکت در انواع مختلف بازی‌های هیجان‌انگیز و اعتیادآور استفاده می‌کنید و از این بازی‌ها درآمد دلاری کسب می‌کنید. علاوه بر این، قرعه‌کشی روزانه ۱۰،۰۰۰ دلار جایزه برای یک برنده خوش شانس وجود دارد. هرچه بیشتر بازی کنید، شانس بیشتری برای برنده شدن جایزه خواهید داشت. اگرچه این سایت ادعا می‌کند که روند پرداخت شفافی دارد اما کافه ارز اعتبار و سابقه آن را تایید نمی‌کند. علاوه بر این، سعی کنید در این بازی پول واریز نکنید چون تضمینی برای برگشت آن نیست.

سایت Gamesville

سایت Gamesville اولین و محبوب‌ترین سایت کسب درآمد با بازی مبتنی بر وب رایگان در اینترنت است. شما با بازی کردن و برنده شدن در بازی‌ها، امتیازات بالا و جوایز GV دریافت می‌کنید. سپس به شما اجازه داده می‌شود تا جوایز GV خود را به پول نقد و جوایز هیجان‌انگیز دیگر تبدیل کنید. Gamesville همچنین برای افرادی که تمایل به کسب جوایز GV ندارند، مسابقات نقدی را ارائه می‌دهد.

paid game player

سایت Paid Game Player

این سایت این امکان را برای دوستداران کسب درآمد از بازی‌های آنلاین فراهم می‌کند تا ضمن لذت بردن از بازی‌های مورد علاقه خود به صورت آنلاین، درآمد دلاری به دست آورند. پس از ثبت‌نام در حساب کاربری رایگان، می‌توانید به بیش از ۶۰۰ بازی مختلف در این سایت دسترسی پیدا کنید. شما باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید تا بتوانید ثبت‌نام کنید و شروع به کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از سایت givling

سایت Givling

بازیGivlingمربوط به اطلاعات عمومی هر فرد است در هر بار بازی شما به یک تیم سه نفره اضافه می‌شوید و به سوالات مختلفی که به شما عرضه می‌شود، پاسخ غلط یا درست می‌دهید. ادر واقع این برنامه تا حدود زیادی مشابه پروژه‌های کوییز اف کینگ است که میان ایرانیان رواج بسیاری دارد. اگر تیم شما بیشترین امتیاز را در پایان دوره داشته باشد، پاداش آن به صورت نقد بین شما تقسیم می‌شود.

حداکثر استفاده کاربر از آن 2 بار در روز است. البته دومین راه کسب درآمد از این بازی، انجام بازی‌های روزانه است. البته شما می‌توانید بازی‌های دیگر این سرویس شرکت کرده و به‌ازای آن مبلغ مشخصی را دریافت کنید. در حقیقت این پلتفرم تبلیغات مختلفی را در لابه‌لای بازی‌های دیگر قرار داده است. به همین جهت بخشی از هزینه این تبلیغات به شما تعلق می‌گیرد. این درآمد حداکثر نیم دلار به‌ازای هر بازی است.

سایت Rewardia

بازیRewardia پلتفرم آنلاینی است که بازی‌های متنوعی مثل دیدن فیلم، شرکت در نظر سنجی‌ها، بازی کردن و … در اختیار کاربران می‌گذارد. با شروع این بازی برای شما 100 امتیاز به عنوان خوش‌آمدگویی در نظر گرفته می‌شود , به والت شما واریز می شود. . این بازی شاید در ابتدا کسل کننده به نظر برسد، ولی به قدری هیجان انگیز است که به آن اعتیاد پیدا می‌کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید با دعوت دوستان به این بازی نیز درآمد خود را افزایش دهید، به این صورت که به ازای هر عضویت از طرف شما، 10 درصد درآمد او به شما تعلق می‌گیرد بدون اینکه از درآمد این افراد کاسته شود. البته قانون این پلتفرم برای برداشت پول بدین صورت است که برای برداشت درآمد خود حداقل باید 5 دلار پرداخت نمایید.

کسب درآمد از بازی metaverse

بازی‌های متاورسی

بازی‌های متاورسی بر بستر بلاک چین عرضه می‌شوند. این نوع گیم با بازی‌های سنتی فرق دارد. در بازی‌های سنتی ما معمولاً با جمع‌آوری امتیازات و سکه‌های درون بازی می‌‌توانیم آیتم‌ها و شخصیت‌های منحصربفردی را به صورت درون برنامه‌ای خریداری کنیم. در بازی‌های متاورسی قضیه فرق می‌کند. شما می‌توانید با ارزهای دیجیتال امکانات جانبی در بازی خریداری کنید و سپس آن را به بازیکنان دیگر بفروشید. بیشتر بازی‌های متاورسی اعتبار بسیار بالایی دارند و نقد درآمد آن‌ها نیز در کافه ارز انجام می‌شود.

سایت G2A

سایت G2A یک پلتفرم کسب درآمد از بازی آنلاین است که شرایطی را برای درآمدزایی گیمرها فراهم می‌کند. شما می‌توانید با بازی‌کردن، فروش اکانت و کدهای بازی به درآمد دلاری خوبی برسید. در حقیقت، سایت G2A یک واسطه است و هیچ چیزی را مستقیم با آن معامله نمی‌کنید بلکه از طریق آن می‌توانید با افراد علاقه‌مند به گیم آشنا شوید. علاوه بر این، شما می‌توانید گیفت کارت یا نرم‌افزارهای خود را نیز در این سایت به فروش برسانید.

خبر خوش این است که سایت G2A اعتبار بسیار بالایی دارد. شما برای نقد درآمدی که در این سایت بدست می‌آورید باید از سرویس‌های پرداخت ارزی استفاده کنید. شما می‌توانید درآمدی که از G2A کسب کرده‌اید را در سایت کافه ارز نقد خود کنید.

سایت GSN Cash Games

این پلتفرم نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از بازی آنلاین است که بازی‌هایی همچون بازی‌های کلمه‌ای، بازی، کارت، استراتژی، معماها و انواع دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد که مورد علاقه گیمرهای آنلاین قرار گرفته است. نکته خوب این است که این سایت به شما اجازه می‌دهد ابتدا قبل از ورود به مسابقات یک بازی را امتحان کنید.

این امر به شما فرصتی می‌دهد تا قبل از تلاش برای بازی کردن آن با سایر بازیکنان، بازی را حس و درک کنید. علاوه بر این، مهارت‌های خود را پیدا می‌کنید. این بدان معنی است که شما با رقبای خود نسبتا همسان خواهید بود و این شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی‌ها به شما می‌دهد.

سایت G2G

سایت G2G یکی از جوانترین پلتفرم‌هایی است که به منظور فروش و خرید کالاهای مربوط به بازی‌ها و بازی‌های دیجیتالی تأسیس شده است. این سایت این امکان را فراهم می‌کند که گیمرها بتوانند محصولاتی مانند حساب‌های بازی، آیتم‌های داخل بازی، کلیدهای سی دی، و سایر کالاهای مرتبط را با یکدیگر معامله کنند.

هدف اصلی G2G، فراهم کردن یک بازار آنلاین امن و قابل اعتماد برای گیمرها بوده است. این وبسایت توسط مدیرانی کنترل می‌شود تا معاملات به درستی انجام شود و همچنین از نظر امنیتی بررسی‌های لازم انجام شود.

با پیشرفت فناوری و بازی‌های دیجیتال، جوامع آنلاین مانند G2G به گیمرها این امکان را می‌دهند تا محصولات گیمینگ خود را به صورت ایمن ترید کنند و از این طریق بازی‌های مورد علاقه خود را بهبود دهند یا تجربه بازی کردن خود را بهتر کنند.

درآمد از بازی های آنلاین

نتیجه‌گیری

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که تایم زیادی را به بازی های کامپیوتری اختصاص می دهید می توانید از این طریق سایت هایی که معرفی کردیم به کسب درآمد دلاری مشغول شوید.البته، در این مسیر باید به 2 نکته مهم توجه داشته باشید. در وهله اول باید آگاه باشید که اعتبار هیچکدام از سایت‌هایی که معرفی کردیم توسط کافه ارز تایید نمی‌شود.

بنابراین قبل از هرگونه واریز وجه و ارسال اطلاعات شخصی خود از اعتبار و امنیت آن‌ها مطمئن شوید. موضوع بعدی این است که اگر درآمدی از طریق چنین بازی‌هایی به دست آورده‌اید، سرویس نقد درامد ارزی کافه ارز سفارشات مرتبط با سایت‌های کسب درامد از بازی را انجام نخواهد داد.

4/5 - (66 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(8)
      1. عبداله آقازاده گفت:

        با نظرم سایتهای اینترنتی خوبی دارین

    1. مهران رباطی گفت:

      می‌تونید با یک تغییر دهند آدرس ip وارد بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *