وبلاگ

/

/

معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال؛ ولت های برتر کریپتو 2024

معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال؛ ولت های برتر کریپتو 2024

۲۱ شهریور ۱۴۰۲

امن ترین کیف پول ارز دیجیتال: امنیت از جمله عوامل مهم در انتقال و نگهداری ارزهای دیجیتال است. در سال 2023، با رشد روز افزون و قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال، یافتن یک کیف پول امن و قابل اعتماد امری حیاتی به شمار می‌رود. در این مطلب از وبلاگ کافه ارز برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی می‌کنیم. ولتها یا کیف پول‌های ارز دیجیتال یکی از ابزارهای بسیار ضروری برای خرید و فروش و معامله رمزارزها و دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌روند. معامله‌گران برای ذخیره ایمن ارزهای دیجیتال و همچنین حفاظت و تأیید اطلاعات تراکنش به ولت‌های کریپتو نیاز دارند. کیف پول‌های رمزارز در دو نوع انلاین و سخت افزاری در بازار وجود دارند که بهترین روش برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال در صرافی‌های آنلاین محسوب می‌شوند..برای خرید و فروش ارزدیجیتال میتوانید در کافه ارز اقدام کنید. با ما همراه باشید تا با امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در سال 2023 آشنا شوید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

چرا از کیف پول برای نگه داری ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنیم؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، همیشه ریسک‌های زیادی وجود دارد که کاربران باید به آنها توجه کنند. این بازار جذاب، به دلیل مزیت‌های بالایی که دارد اعم از سود بالا و آسودگی در انجام تراکنش‌ها، آسیب‌پذیری‌هایی را نیز دارد. بنابراین، امنیت در این بازار، به یکی از مهمترین نکات توجه تبدیل شده است. اولین و مهم‌ترین نکته برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، نحوه نگهداری دارایی‌های شما است. استفاده از صرافی‌های متمرکز و یا هر مکان دیگری برای نگهداری ارزهای دیجیتال دارای ریسک‌هایی است و این باعث می‌شود که امکان از دست دادن دارایی های دیجیتال شما، هر لحظه وجود داشته باشد. در این شرایط، انتخاب بهترین ولت ارز دیجیتال، به عنوان یک راه‌حل امن، بسیار حائز اهمیت است. ولت کریپتو، شامل یک کلید خصوصی برای هر کاربر است که باعث می‌شود امکان دسترسی تنها برای صاحب آن وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول بلو ولت

کیف پول‌های ارز دیجیتال، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. کیف پول نرم‌افزاری یا گرم (آنلاین)
  2. کیف پول سخت‌افزاری یا سرد (آفلاین)

کیف پول نرم‌افزاری، می‌تواند در تلفن همراه، تبلت و یا کامپیوتر شخصی نصب شود و به عنوان رابط میان کاربر و شبکه بلاکچین عمل می‌کند. اکثر کیف پول‌های نرم‌افزاری، بصورت رایگان در دسترس هستند. با توجه به داشتن کلید خصوصی، حتی اگر کیف پول نرم‌افزاری را از دستگاه دیجیتال خود پاک کنید، هنوز می‌توانید به دارایی‌های دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. کیف پول سخت‌افزاری یا سرد، نقطه مقابل کیف پول نرم‌افزاری محسوب می‌شود و به صورت آفلاین قابل استفاده است. با کیف پول سخت‌افزاری، می‌توانید از خطراتی مانند هک شدن جلوگیری کنید. در ادامه، به معرفی 6 کیف پول برتر برای ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های NFT

6 کیف پول امن در سال 2023

کیف پول crypto.com

کریپتو دات کام (Crypto.com)

کریپتو دات کام (Crypto.com) یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که همچنین یک کیف پول غیرحضانتی ارائه می‌دهد. کیف پول غیرحضانتی، نوعی کیف پول ارزهای دیجیتال است که در آن کاربر کنترل کاملی بر روی کلیدهای خصوصی‌اش دارد و صرافی مسئولیتی در قبال امنیت ارزهای کاربر ندارد. کیف پول‌های غیرحضانتی به دلیل نداشتن ارتباط با یک سرور مرکزی، اهمیت زیادی دارند و می‌تواند جلوی خطراتی مانند هک صرافی و سوءمدیریت ارزهای کاربر را بگیرند.کریپتو دات کام، در حال حاضر در میان 5 کیف پول برتر است و یک طیف گسترده از خدمات دیفای را نیز ارائه می‌دهد و به کاربران امکان مدیریت بیش از صد ارز دیجیتال را می‌دهد. با رابط کاربری ساده و دسترسی آسان برای کاربران، کیف پول غیرحضانتی Crypto.com می‌تواند یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال باشد.

بیشتر بخوانید: کیف پول تراست ولت

امن ترین کیف پول زنگو

کیف پول Zengo

اگر امنیت برای شما اولویت است، بدون شک zengo (زنگو) بهترین انتخاب برای کیف پول ارز دیجیتال شما خواهد بود. زنگو با استفاده از فناوری پیشرفته‌ی محاسبه چند جانبه (MPC)، امنیت بدون نیاز به کلید خصوصی را فراهم می‌کند و به جای آن از سیستم احراز هویت سه مرحله‌ای (3FA) استفاده می‌کند که یک سیستم امنیتی بسیار قدرتمند است.

با استفاده از zengo، شما نگرانی هایی مانند حملات فیشینگ، سرقت کلید خصوصی و سایر آسیب پذیری ها را ندارید. این کیف پول تنها کیف پول حضانتی بدون آسیب‌پذیری کلید خصوصی است، بنابراین می‌توانید با اطمینان و راحتی بیشتری از zengo استفاده کنید. همچنین، زنگو قابل بازیابی است و امنیت بالایی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های نرم افزاری

در حال حاضر، ولت Zengo در اپ استور اپل و گوگل پلی با امتیاز متوسط ​​4.8 رتبه بندی شده است، که نشان دهنده تجربه مثبت کاربران در سراسر جهان است. به طور کلی، Zengo یک گزینه همه کاره، آسان و با امنیت بالا برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال است.

کیف پول coinstats

کوین استاتز (CoinStats)

کیف پول CoinStats یکی از بهترین نرم افزارهای کیف پول ارز دیجیتال است که در لیست بهترین های این عرصه قرار می‌گیرد. این پلتفرم قدرتمند مدیریت و ردیابی همه‌ی نمونه کارهای دیجیتال شما را فراهم می‌کند و یکی از بهترین ولت های کریپتو را نیز در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

کیف پول CoinStats به شما اجازه می‌دهد به راحتی ارزهای دیجیتال را در همه انواع بلاکچین ذخیره کنید و ارزهای دیجیتال را مستقیما از طریق برنامه در اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و پالیگان مبادله کنید. همچنین، این کیف پول دارای امکاناتی همچون ابزار مبادله و دیفایا با امنیت عالی است.

بیشتر بخوانید: کیف پول متامسک چیست؟

اگرچه کاربر همیشه کلیدهای خصوصی کیف پول خود را در اختیار دارد، با استفاده از CoinStats، روند مبادله و ارسال وجه را به طور کاملا ایمن و امن انجام می‌دهد. در کل، کیف پول CoinStats یکی از بهترین گزینه‌های کیف پول ارز دیجیتال است که امکانات بیشتری نسبت به کیف پول های معمولی دارد و جهت مدیریت و ردیابی قابلیت های بیشتری را فراهم می‌آورد.

 امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید

متامسک (Metamask) ؛ امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید

در دنیای ارز دیجیتال، کیف پول متامسک (MetaMask) بهترین ولت اتریوم است که از زمان ظهورش با استقبال بسیاری مواجه شده است. یکی از ویژگی های ممتاز متامسک، رابط کاربری ساده و سریع آن است که برای کاربران تازه کار بسیار آسان قابل فهم است. با استفاده از این کیف پول، کاربران می توانند به صورت ایمن ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کرده و به سرعت به هزاران توکن و برنامه غیرمتمرکز دسترسی پیدا کنند. از ویژگی دیگر متامسک این است که با بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه، از پرطرفدارترین کیف پول های اتریوم است. با طراحی جذاب و ساده ای که دارد، به خصوص برای کاربران تازه کار، می تواند یک انتخاب عالی باشد تا به سادگی اقدام به ذخیره و ارسال ارزهای دیجیتال سازگار با اتریوم و تعامل با برنامه های غیرمتمرکز کنند. علاوه بر اتریوم، متامسک سازگاری با سایر راه حل های بلاک چین را نیز در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول چند امضایی

مزیت دیگری که با استفاده از کیف پول متامسک دارید، اضافه کردن شبکه بلاک چین به آن است. ولت MetaMask تمام شبکه های محبوب بلاک چین از جمله زنجیره هوشمند بایننس، پالیگان و اولانچ را پشتیبانی می کند. همچنین، کاربران می توانند به فروشگاه های محبوب ان اف تی مانند اوپن سی دسترسی داشته باشند و با ارتباط مستقیم به کیف پول، به راحتی انواع کلکسیون ها را مبادله کنند. کیف پول متامسک به سادگی به عنوان افزونه در مرورگرهای گوگل کروم، مایکروسافت اِج، موزیلا فایرفاکس یا فریو نصب می شود. همچنین، نسخه برای دستگاه های اندرویدی یا آی او اس نیز در دسترس است. با توجه به رابط کاربری آسان و قابل فهم این کیف پول، بسیاری از افراد متخصص متامسک را بهترین گزینه برای کاربران ایرانی در زمینه ذخیره و ارسال ارز دیجیتال معرفی می کنند.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: آموزش کار با کیف پول اکسودوس

تراست ولت ؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانیان

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در بازار کریپتو است که برای آیفون و اندروید ارائه شده است. این کیف پول به دلیل رابط کاربری ساده و آسان، پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز و ان‌اف‌تی و همچنین پشتیبانی بی‌نظیر از انواع دارایی‌های دیجیتال، انتخاب اول بسیاری از معامله‌گران در دنیای کریپتوشده است.

اصلی بودن کیف پول تراست ولت به این معنی است که برخلاف بعضی کیف پول‌ها، کلیدهای خصوصی شما در این کیف پول نگه نمی‌دارند و شما مسئولیت امنیت آن‌ها را برعهده دارید. Trust Wallet بیش از ۴۰ بلاکچین را پشتیبانی می‌کند و این به شما امکان می‌دهد انواع دارایی‌های دیجیتال را در این کیف پول ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول های سخت افزاری

یکی از ویژگی‌های برتر Trust Wallet وجود مرورگر وب۳ داخلی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مستقیماً از طریق برنامه به برنامه‌های غیرمتمرکز و بازی‌های بلاکچین دسترسی پیدا کنند. این ویژگی خرید ان‌اف‌تی‌ها را بسیار آسان می‌کند زیرا کاربران می‌توانند از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز درون برنامه، توکن‌ها را جستجو، خریداری و نگهداری کنند.

کیف لجر نانو اس

لجر نانو اس ؛ کیف پول سخت افزاری امن

لجر نانو اس (Ledger Nano S)، یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در بازار کریپتو است. این کیف پول از طراحی فشرده، پشتیبانی از تعداد زیادی از دارایی های دیجیتال و قابلیت‌های معاملاتی برخوردار است. با استفاده از تراشه های پیشرفته Secure Element، لجر قدرت امنیتی بالایی به محصولات خود اضافه کرده است.

اولین نسخه‌ی لجر، نانو اس، به تازگی به نانو اس پلاس ارتقا یافته است. این نسخه‌ی ارتقا یافته دارای صفحه نمایش بهتر، حافظه بالاتر و پورت USB 3.0 است. ارتقای لجر نانو اس، آن را در برابر برادر بزرگترش، لجر نانو ایکس، که خود کیف پولی بسیار قوی و امن است، حتی قوی‌تر کرده است. این کیف پول ارز دیجیتال ایمن، در بازار به قیمتی میان 3 تا 5 میلیون تومان عرضه می‌شود. این محصول به دسته کیف پول‌های سخت افزاری میان رده تعلق دارد، اما امنیت بالایی ارائه می‌دهد که حتی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را به خود جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب کیف پول سخت افزاری

نتیجه گیری

والت‌ها یا کیف‌پول‌ها ابزارهای بسیار حیاتی در حوزه کریپتوکارنسی هستند. در مقاله امروز وب‌سایت پارسیان کریپتو، ۱۰ والت برتر را معرفی کرده است. این والت‌ها تنها نمونه‌ای از کیف‌پول‌های متعددی هستند که در بازار کریپتو وجود دارند و به دلیل امنیت بالا، سازگاری فوق‌العاده، رابط کاربری ساده و قابلیت‌های دیگر، بسیار محبوب و برتر محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود، یکی از کیف‌پول‌های معرفی شده در مقاله را انتخاب کنید. اجازه دهید این متن را به صورتی جذاب برای شما بازنویسی کنم:

دنیای ارزهای دیجیتال بدون وجود کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری غیرقابل تصور است. در این مطلب از وبلاگ کافه ارز 6 مورد از امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران در سال 2023 را با یکدیگر مورد بررسی قرار دادیم. این والت‌ها تنها نمونه‌ کوچکی از آن دسته کیف‌پول‌هایی هستند که در بازار وجود دارند، اما به دلیل امنیت فوق‌العاده، سازگاری بی‌نظیر، رابط کاربری ساده و قابلیت‌های متنوع، محبوب‌ترین و برترین‌ها هستند. شما می‌توانید براساس نیازهایتان، یکی از این کیف‌پول‌های شگفت‌انگیز را انتخاب کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *