وبلاگ

/

/

توییتر چیست ؟ راهنمای کامل صفر تا صد Twitter

توییتر چیست ؟ راهنمای کامل صفر تا صد Twitter

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

توییتر چیست: آیا می‌دانستید که توییتر یا ایکس (X) به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد؟ آیا تا بحال توجه کرده‌اید که روزانه میلیون‌ها توییت در سراسر جهان رد و بدل می‌شود که در نوع خود بسیار شگفت‌انگیز است. توییتر در واقع بزرگتر از هر شبکه خبری و اجتماعی دیگر، امکان ارسال و دریافت پیام‌های کوتاه و تصاویر را برای کاربران فراهم می‌کند و به عنوان یکی از بهترین راه‌های برای پیگیری اخبار و رویدادهای مهم در دنیا است. در حقیقت، هر رخداد یا واقعه‌ای در هر کجای جهان که اتفاق می‌افتد، به سرعت در توییتر درباره آن صحبت می‌کنند. به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم، یک مقاله جامع و مفید درباره این‌که توییتر چیست و چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد تهیه کنیم تا پاسخ تمام نیازهای شما درباره کار با این شبکه اجتماعی را بدهد؛ تا انتها ما را همراهی کنید تا به سرزمین جادویی توییتر سفر کنیم و با تمام خصوصیات آن آشنا شویم. علاوه بر این، فعالیت حرفه‌ای در شبکه اجتماعی نیاز به خرید برخی امکانات دارد که هزینه تمامی آن‌ها باید با دلار پرداخت شود. بنابراین برای انجام عملیات پرداخت ارزی و همچنین برای خرید تیک آبی توییتر می‌توانید بر روی کافه ارز حساب کنید.

توییتر چیست

تاریخچه توییتر چیست؟

تاریخچه توییتر چیست؟ این اولین سوالی است که ممکن است به ذهن هر کاربر جدید آن خطور کند. ایده اصلی توییتر در سال ۲۰۰۶ توسط جک دورسی استارت خورد. او یک فضای ارتباطی بر پایه اس‌ام‌اس راه اندازی کرده بود که کاربران با تغییر و آپدیت کردن وضعیت خود می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این ایده خام به تردیج با همفکری نوح گلاس، بیز استون و ایوان ویلیامز تبدیل به چیزی شد که امروزه از آن با نام ایکس (X) یاد می‌شود. در تاریخ 21 مارس سال 2006 جک دروسی اولین توییت خود که نوشته بود “فقط توییت مرا تنظیم کن” را بر شبکه ارسال کرد. جشنواره فیلم و موسیقی SXSW در سال 2007 نقطه عطف شبکه اجتماعی توییتر بود که در زمان برگزاریش حدود 60 هزار توییت ارسال شد و همین موضوع باعث محبوبیت دو چندان توییتر شد.

واقعیت این است که توییتر در ابتدا به عنوان یک پلتفرم ارسال sms وارد بازار شد و به کاربران اجازه می‌داد که تا 140 کارکتر در این شبکه پیام جابجا کنند. البته این محدودیت از طرف اپراتورهای تلفن همراه اعمال شده بود و نه توییتر. به هر حال، توییتر رشد کرد و از حالت پیامکی به یک شبکه اجتماعی بزرگ تحت وب تبدیل شد. اما جالب است بدانید که محدودیت 140 کارکتری آن هنوز پا برجاست.

در ابتدا، توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی برای ارتباط میان دوستان و همکاران به کار می‌رفت، اما با گذشت زمان و با افزایش تعداد کاربران، توییتر به یکی از مهم‌ترین منابع خبری در جهان تبدیل شد. این شبکه اجتماعی در حوزه‌های مختلفی از جمله سیاست، ورزش، سلامت، فرهنگ و هنر و… به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع جمع‌آوری و انتشار اخبار در جهان شناخته می‌شود. از آنجایی که توییتر به سرعت محبوبیت یافت و میلیاردها کاربر در سراسر جهان دارد، این شبکه اجتماعی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در دنیا تبدیل شده است که به دنبال رویدادهای جاری، علایق کاربران و تحولات اجتماعی و سیاسی پیگیری می‌کند.

کاربرد توییتر چیست؟

در دنیای مدرن که حجم اخبار و موضوعات مختلف بی‌نهایت است و کاربران زمان کافی برای پرداختن به محتوای بلند و پیچیده ندارند. توییتر با تمرکز به محتوای کوتاهی که به سرعت قابل خواندن باشد، خیلی محبوبیت زیادی کسب کرد. اما این دلیل اصلی محبوبیت توییتر چیست؟ در واقع، محدودیت متنی توییتر بیشتر از آن که باعث نارضایتی کاربران شود، به عنوان مهم‌ترین ویژگی مثبت آن شمرده می‌شود. یکی دیگر از خصوصیاتی که باعث شد توییتر در میان کاربران شبکه اجتماعی مثل یک توپ صدا کند، این بود که می‌توانستند طرز فکر و عقاید خود را حتی با افراد مشهور در حوزه سیاست نظیر نمایندگان مجلس، افراد معروف در زمینه مطبوعات، هنر و ورزش درمیان بگذارند. در واقع، این حس دیده‌شدن بسیاری از کاربران را معتاد این شبکه اجتماعی کرده است و صادقانه اگر بخواهیم نظر دهیم، امکان ارتباط افراد معروف و مسئول با کاربران در هیچ شبکه اجتماعی مثل توییتر وجود ندارد. به طور کلی، استفاده از توییتر در موارد زیر کاربرد دارد.

کاربردهای توییتر چیست

1. توییتر برای خبرنگاران

خبرنگاران عمدتاً از توییتر برای انتشار اخبار فوری استفاده می‌کنند. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، سرعت انتشار برخی اخبار در توییتر حتی از منابع خبری قدیمی و سنتی نیز بالاتر است. برای مثال، در سال 2009 و سانحه هواپیمای US Airways، فردی به نام Janis Krums خیلی زودتر از رسانه‌های خبری رسمی با یک توییت این حادثه را اعلام کرد. در حقیقت، خبرنگاران می‌توانند اخبار را در قالب متون کوتاه به گوش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برسانند. علاوه بر این، خیلی از سیاستمداران، ورزشکاران و خوانندگان معروف زمانی که می‌خواهند پیامی را با طرفداران خود در میان بگذارند، ترجیح می‌دهند به جای صحبت از طریق رسانه‌ها مثل تلویزیون یا رادیو از طریق توییتر و به صورت مستقیم با طرفداران صحبت کنند.

به همین دلیل، زمانی که می‌خواهید محتوایی زنده تولید کرده و در آن از نقل‌ قول‌های مستقیم استفاده کنید، توییتر بهترین گزینه در درسترس خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که محدودیت متن توییتر در برخی اوقات باعث می‌شود که کل خبر به شکلی مغرضانه یا یک طرفه منتشر شود. بنابراین، همواره به خاطر بسپارید که استفاده از توییتر به عنوان منبع اصلی خبر در برخی مواقع خطرناک است و باید از صحت آن مطمئن شوید.

2. استفاده بیزنسی از توییتر چیست ؟

توییتر بهترین مکان برای افزایش دنبال‌کنندگان است به گونه‌ای که شما می‌توانید برای کاربرانی که هنوز مشتری شما نشده‌اند، محتوای بسیار ارزشمندی تولید کنید. شاید از خود بپرسید که محدودیت کاراکتر توییتر اجازه این کار را به شما نمی‌دهد. اما برعکس، شما با تکیه بر محدودیتی که توییتر در میزان محتوای متنی دارد می‌توانید متون تبلیغاتی بسیار جذابی برای مخاطبان خود منتشر کنید. برای مثال، از آن‌ها بخواهید در کنفرانس یا وبیناری که در حال برگزاری آن هستید، شرکت کنند و یا آن‌ها را تشویق به دانلود و مطالعه یک کتاب الکترونیکی رایگان کنید.

شما همچنین می‌توانید از تبلیغات توییتر برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید اما فراموش نکنید که مانند هر شبکه اجتماعی دیگر باید این کار را بسیار پراکنده و در حجم کم انجام دهید. در واقع، ماهیت جذب مخاطب در توییتر مانند هر شبکه اجتماعی دیگر از طریق تمرکز بر روی تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت است و تبلیغات زیاد نتیجه معکوس خواهد داشت. یکی دیگر از مزیت‌های توییتر برای کسب و کارها این است که می‌توانید به راحتی با مخاطبات و مشتریان خود ارتباط مثبت و صمیمی برقرار کنید. برای مثال، اگر یکی از کاربران به خدمات یا محصولات شما اشاره کرد، حتماً با یک لایک، ریتوییت یا کامنت با وی ارتباط بگیرید. اگر یکی از مشتریان در توییتر از خدمات یا محصولات شما شکایت کرد، فورا از وی دلجویی کرده و مشکلش را حل کنید.

توییتر برای روابط عمومی و کسب و کار

3. توییتر برای روابط عمومی

اگر در واحد روابط عمومی یک کسب و کار فعالیت می‌کنید بهتر است برای برقراری ارتباط با مشتریان و رساندن اطلاعیه‌ها به آن‌ها از توییتر استفاده کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید از یک محصول یا سرویس جدید رونمایی کنید یا این‌که در روز خاصی تعطیل هستید یا کمپین تخفیف دارید، می‌توانید اطلاعیه آن را در توییتر منتشر کنید. علاوه بر این، توییتر به شما کمک می‌کند تا بفهمید رقبای دسته اول شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند. از این طریق می‌توانید از سطح دانش مشتری و درک وی از موضوعات روز اطمینان حاصل کرده و در نهایت با شبکه‌ای تاثیرگذار از افراد متخصص در زمینه کسب و کار خود آشنا شوید.

4. کمپین‌های اجتماعی

شاید از خود بپرسید منظور از کمپین‌های اجتماعی توییتر چیست؟ توییتر به عنوان یک ابزار قدرتمند در کمپین‌های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از هشتگ‌ها و اشتراک‌گذاری توییت‌ها، می‌توان به راحتی پیام‌های خود را به جامعه ارائه داد و توجه آن‌ها را به موضوعی خاص جلب کرد. برای مثال، جرقه اولیه کمپین‌هایی نظیر #BlackLivesMatter که به مبارزه با تبعیض و ظلم علیه اقلیت‌های نژادی پرداخته‌اند در توییتر زده شد و خیلی از کاربران با پیوستن به این کمپین از طریق هشتگ‌های مربوط به آن، دیدگاه خود نسبت به این موضوع را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

توییتر برای رشد برند و کسب و کار

اصطلاحات توییتر چیست ؟

جامعه کاربری فارسی‌زبانان توییتر بسیار فعال هستند و از اصطلاحات مخصوص به استفاده می‌کنند. در حقیقت، وقتی وارد جمع آن‌ها ‌می‌شوید خیلی از صحبت‌هایشان را متوجه نخواهید شد اما برای این که زودتر در شبکه اجتماعی توییتر راه بیافتید باید تمام اصطلاحات مربوط آن را بلد باشید. اصطلاحات فارسی و انگلیسی زیادی در بین کاربران توییتر فارسی وجود دارد که اگر آن‌ها را بلد نباشید، هیچ‌ چیزی از تایم‌لاین توییتر دستگیرتان نخواهد شد. این اصطلاحات بسیار زیاد هستند و معرفی تمام آن‌ها نیازمند نگارش یک مقاله جداگانه است اما در ادامه برخی از مهم‌ترین اصطلاحات توییتر را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1. توییت: پست کوتاهی که در توییتر منتشر می‌شود و حداکثر 280 کاراکتر مجاز دارد.

2. ریتوییت (Retweet): با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند توییتی که توسط کاربر دیگری نوشته شده است را به صورت مستقیم بازنشر کنند. به صورت مستقیم با دنبال کردن کاربر دیگری به طور عمومی برای دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند

3. هشتگ (Hashtag): ابزاری برای برچسب‌گذاری توییت‌ها است که برای بهتر دیده‌شدن توییت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. فالو آنفالوکردن: وقتی در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی افراد را فالو کرده و آن‌ها نیز به شما فالوبک دهند. سپس در مدت زمان کوتاهی همه آن‌ها را آنفالو کنید را فالو آنفالوکردن می‌گویند..

6. ترند:وقتی یک موضوع در توییتر داغ می‌شود به آن ترند شدن می‌گویند.

7. طوفان توییتری: وقتی توییت‌زدن درباره یک موضوع به صورت عمومی در توییتر مطرح می‌شود به آن طوفان توییتری می‌گویند. این مرحله در واقع یک مرحله قبل از ترند‌ شدن است که در آن کاربران تلاش می‌کنند به صورت دسته جمعی یک موضوع را ترند کنند. برای مثال، برای بازی تیم ملی ایران در برابر یک تیم دیگر همه با یکدیگر هماهنگ می‌کنند تا راس ساعت 9 شب یک طوفان توییتری با هشتگ تیم_ملی یک توییت زده و این موضوع را ترند کنند.

8. باندبازی: دنیای توییتر نیز مثل دنیای سیاست باندبازی و احزاب مخصوص به خودش را دارد. این کار در حقیقت با هدف افزایش لایک و ریتوییت صورت می‌گیرد. این کار اغلب به این شکل انجام می‌شود که یک توییت فارغ از این‌که چه محتوایی دارد توسط یک باند خاص پروموت می‌شود. در بسیار از مواقع خیلی از توییت‌هایی که محتوای خاصی ندارند توسط باندبازی فیواستار شده‌اند.

9.فیواستار شدن: زمانی که یک توییت توسط بیش از هزار کاربر (1k) فیو شود به این معنی است که توییت فیواستار شده است.

10. رشته توییت (رشتو): قبل از اضافه‌شدن ویژگی مومنت به توییتر، کاربران معمولاً توییت‌های داستانی خود را با عناوینی نظیر مجموعه توییت یا رشته توییت منتشر می‌کردند. البته با وجود اضافه شدن ویزگی مومنت به توییتر، بازهم خیلی از کاربران رشته توییت کردن را به مومنت‌کردن آن‌ها ترجیح می‌دهند.

همچنین، اگر به دنبال خرید اکانت مدیوم هستید تا به کسب درامد برسید اما نخوه خرید را در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم پیشنهاد می‌شود به آن سر بزنید.

تبلیغات در توییتر چیست

سرویس تبلیغات توییتر چیست؟

شاید به این فکر کنید که سیستم کاری توییتر با فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین متفاوت است و خیلی نمی‌توان در آن تبلیغات کرد، اما این چنین نیست و تبلیغات در توییتر نیز طرح‌های متنوعی دارد که خیلی از بیزنس‌های بزرگ از ان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، امکان استفاده از پلن‌های تبلیغاتی برای اکانت‌های شخصی نیز وجود دارد. در حقیقت، شما می‌توانید به 3 شکل تبلیغات خود را در توییتر انجام دهید. البته، هر 3 روش پولی هستند و هیچ روش رایگانی برای تبلیغات در توییتر وجود ندارد. اولین روش توییت‌های تبلیغاتی است. در توییت‌ها به صورت مشخص آگهی و محتوای تبلیغاتی قرار می‌گیرد، به همین دلیل بالاتر از توییت‌های دیگر در صفحه قرار می‌گیرند. دومین روش تبلیغات حساب‌های کاربری است. در این روش بیزنس‌های بزرگ و حتی اکانت‌های شخصی برای بیشتر دیده‌شدن، حساب کاربری خود را تبلیغ می‌کنند و در بالای تایم‌لاین دیده می‌شوند. در روش سوم که ترندهای تبلیغاتی نام دارد، تبلیغات از طریق هشتگ‌های ترند به مخاطبان نمایش داده می‌شود.

برای انجام تبلیغات در توییتر باید یکسری مراحل خاص را پشت سربگذارید. برای مثال، شناخت مخاطب و فرهنگ توییتر باید در دستور کار قرار بگیرد. در واقع، با شناخت کامل کاربران توییتر است که می‌توانید پرسونای مخاطبان خود را در این شبکه اجتماعی ترسیم کنید. سپس باید یک پروفایل حرفه‌ای ایجاد کنید. در واقع، حساب کاربریتان باید به مخاطبان بگوید که شما چه کسی هستید و برندتان یه شخصیتی دارد. عکس پروفایل حرفه‌ای و داشتن تیک آبی بسیار در بالابردن اعتبار یک حساب توییتر مهم است. برای خرید تیک آبی توییتر می‌توانید از کافه ارز کمک بگیرید. در مرحله آخر باید محتوای جذاب تولید کنید و از هشتگ‌ها و منشن‌کردن کاربران و مخاطبان خود نیز غافل نشوید. البته، قبل از ورود به دنیای تبلیغات توییتر باید با ثبت نام در آن یک حساب کاربری باز کنید.

بیشتر بخوانید: شبکه 5G چیست

نحوه ثبت نام در توییتر چگونه است؟

ثبت نام در توییتر بسیار ساده است و می‌توانید در چند دقیقه ثبت نام خود را انجام دهید. در ادامه، نحوه ثبت نام در توییتر را برایتان شرح می‌دهیم:

1. ورود به سایت یا اپلیکیشن X : برای شروع ثبت نام در توییتر، ابتدا باید به آدرس x.com یا twitter.com مراجعه کنید.

2. ورود به بخش ثبت نام (SignUp) در صفحه اصلی توییتر، باید روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام بروید.

3. ورود به بخش اطلاعات کاربری در این مرحله، باید اطلاعات خود را وارد کنید، از جمله نام کامل، شماره تلفن یا آدرس ایمیل و کلمه عبور.

4. تأیید اطلاعات: بعد از وارد کردن اطلاعات خود، باید روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس باید ایمیل یا شماره تلفن خود را تأیید کنید.

5. تکمیل پروفایل: حالا که ثبت نام شما تکمیل شده است، باید پروفایل خود را تکمیل کنید. این شامل اضافه کردن تصویر پروفایل، پس‌زمینه، بیوگرافی و لینک‌های دیگر مرتبط با شما است.

6. شروع به توییت‌زدن: پس از تکمیل پروفایل خود، می‌توانید شروع به توییت کردن و ارتباط با دیگران در توییتر کنید.

اگر در هر مرحله‌ای از ثبت نام شما به مشکل برخوردید، می‌توانید با مراجعه به صفحه پشتیبانی توییتر به آدرس help.twitter.com از پشتیبانی توییتر استفاده کنید.

راهنمای کار کردن با توییتر

نحوه کار با توییتر چگونه است؟

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، توییتر یک شبکه اجتماعی است که می‌توانید محتوای متنی در حد 140 حرف را به کاربران خود ارائه دهید. علاوه بر این شما می‌توانید در هر توییت به مقالات یا ویدیوها لینک دهید. توییتر یک صفحه تایم‌لاین نیز دارد که در آن‌ می‌توانید توییت‌های افراد دیگری که دنبال می‌کنید را مشاهده کنید تا ببنید آن‌ها را راجع‌ به چه موضوعاتی صحبت می‌کنند. شیوه کار با توییتر خیلی سخت نیست و پس از ساخت حساب کاربری می‌توانید آن را یاد بگیرید. اگر تجربه کار با توییتر را ندارید، در ادامه نحوه کار با آن را توضیح می‌دهیم.

چطور توییت بزنیم؟

اگر می‌خواهید مطلب جدیدی را ارسال کنید باید بر روی کادر بالای صفحه با عنوان “What is happening” کلیک کنید. در این بخش علاوه بر محتوای متنی با انتخاب آیکون‌های موجود می‌توانید از تصاویر، فایل‌های Gif و نظرسنجی نیز استفاده کنید. اگر نمی‌دانید درباره چه موضوعی توییت بزنید بهتر است آدرس URL یک ویدیوی بامزه را در این بخش قرار داده و توضیح مختصری نیز درباره آن بدهید. علاوه بر این، می‌توانید با جستجوی تایم‌لاین، توییت‌های محبوب دیگر مخاطبان خود را مشاهده کنید.

چطور مطالب محبوب در توییتر را پیدا کنم؟

برای پیدا کردن مطالب پرطرفدار می‌توانید به بخش Explore مراجعه کرده و با توجه به موقعیت جغرافیایی خود از هشتگ‌های ترند آگاه شوید. علاوه بر این، توییت‌ها در این بخش بر اساس نوع موضوع و به ترتیب محبوبیت دسته‌بندی شده‌اند که به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برای دنبال کردن فرد خاصی در توییتر باید نام وی را در بخش Search وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی نام‌هایی که به شما نمایش داده می‌شوند کلیک کنید تا به حساب بر روی صفحه حساب آن‌ها وارد شوید. شما می‌توانید آن‌ها را فالو کنید به این معنی که از آن زمان به بعد، هر توییتی که بزنند در تایم‌لاین شما نمایش داده خواهد شد.

تغییر نام توییتر به ایکس

ماجرای تغییر نام توییتر چیست؟

ایلان ماسک با خریداری توییتر از جک دورسی از تغییر نام این شبکه اجتماعی پرطرفدار خبر داد. او آدرس دامنه توییتر را به X.com تغییر داد. البته، ماسک اعلام کرد که این برند همچنان با نام توییتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما این تغییر بزرگ نشان از تعهد شرکت به عصر جدید و نوآوری‌های مدرن است. این تغییر خیلی از کاربران توییتر را به این فکر فرو برد که چه آینده‌ای در این انتظار X است. آیا این تغییر برند باعث پیشرفت امکانات توییتر می‌شود یا این که آن را به سمت سقوط می‌کشاند؟ به طور کلی، ایلان ماسک رویکرد درآمدزایی بیشتری به این شبکه اجتماعی دارد. این طور که مشخص است، ماسک بیشتر سعی کرده است که کاربران را به سمت خرید تیک آبی توییتر و خرید 8 دلار در ماه برای استفاده از آن بپردازند. علاوه بر این، با پرداخت 8 دلار در ماه، پشتیبانی توییتر از کاربران وضعیت بهتری خواهد گرفت. خیلی از کاربران به این موضوع انتقاد داشتند که چرا ایلان ماسک به کاربرانی که پول پرداخته‌اند توجه بیشتری دارد.

نتیجه گیری

توییتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، به شما امکان می‌دهد با مخاطبان خود در ارتباط باشید و برند خود را بهبود بخشید. برای استفاده بهتر از این شبکه‌ اجتماعی، می‌توانید از ترفندها و نکاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده، استفاده کنید. به عنوان مثال، با استفاده از هشتگ‌ها می‌توانید پست‌های خود را برای مخاطبان جدید قابل دیدن کنید و با استفاده از تصاویر و ویدئوها به پست‌های خود جذابیت بیشتری ببخشید. همچنین، با خرید تیک آبی توییتر می‌توانید اعتبار حساب کاربری خود را افزایش داده و بیشتر دیده شوید. علاوه بر این، با پاسخگویی به کاربران و تعامل با آن‌ها نیز بهتر دیده خواهید شد. در ضمن، استفاده از تحلیل‌های توییتر و تبلیغات آن، به شما امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن از این شبکه‌ی اجتماعی بهره ببرید. همانطور که مشاهده‌ کردید، استفاده از توییتر خیلی سخت نیست و می‌تواند مخاطبان زیادی را به حساب کاربریتان اضافه کند. پس هرچه زودتر نسبت به ساخت حساب توییتر برای خود یا کسب و کارتان اقدام کنید. امروز در این مطلب به بررسی این سوال که توییتر چیست پرداخیتم و امیداواریم که برای شما مفید واقع شده باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *