وبلاگ

/

/

10 بهترین ارزهای دیجیتال cryptocurrency در سال 2024

10 بهترین ارزهای دیجیتال cryptocurrency در سال 2024

۲۸ آذر ۱۴۰۱

بهترین ارزهای دیجیتال کدامند؟ این سوال جواب مشخصی ندارد، ما صرفا در این مقاله 10 ارز برتر سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد.باتوجه به اینکه ما در پرداخت ارزی مشکل داریم کافه ارز یک راه کار بسیار مناسب برای پرداخت های بین المللی شما خواهد بود. طی سال های گذشته حتما با نام بازار ارز های دیجیتال آشنا شدید و حالا میخواهید وارد این بازار شوید، برای خرید و فروش ارز دیجیتال به‌راحتی و در کمترین زمان خرید و فروش خود را انجام دهید.

بهترین ارزهای دیجیتال -ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین (BTC)

اولین ارز جهان که در سال 2008 با انتشار یک مقاله که در آن از پول دیجیتالی به اسم بیت کوین توسط Satoshi Nakamoto نام برده شد. امروزه اولین و محبوب ترین پول دیجیتالی برای سرمایه گذاری و ترید در بین مردم ارز دیجیتال بیتکوین است. در حال حاضر چندین کشور و ارگان های دولتی روی بیت کوین سرمایه گذاری کردنند. شما می‌توانید این ارز را با بهترین قیمت از سایت کافه بازار بخرید ( خرید بیت کوین )

بهترین ارزهای دیجیتال-ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

دومین ارز دیجیتال جهان در سال 2015 ساخته شد، هدف این ارز اجرای برنامه های غیرمتمرکز و خودکار و بستر قرارداد های هوشمند است. اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به توسعه دهنگان اجازه می‌دهد تا برنامه های غیرمتمرکز خود را روی این بلاکچین پیاده سازی کنند. در سال جدید خیلی از برنامه روی شبکه اتریوم راه اندازی می‌شوند که باعث رشد دنیای غیرمتمرکز است. برای خرید اتریوم با قیمت ارزان به سایت کافه مراجعه کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بایننس کوین است، غیر ممکن است که علاقمند به بازار ارز های دیجیتال باشید ولی اسم Binance را نشنیده باشید، بایننس کوین شبکه بلاک چین خودش را دارد و به خاظر سرعت بالای تراکنس و فی کمتری که نسبت به اتریوم دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است. بایننس ارز خود را با نماد BNB در بازار کریپتو عرضه کرده است. این کوین در سال 2017 ساخته شده و بساتر بساری از قرارداد های هوشمند است. برای خرید بایننس کوین با قیمت فوق العاده به سایت کافه ارز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: پامپ و دامپ در ارزهای دیجیتال

بهترین ارز های دیجیتال-ارز دیجیتال ریپل (XRP)

ارز دیجیتال ریپل (XRP)

ارز ریپل (XRP) در سال 2012 در واقع با هدف پرداخت های بین المللی معرفی شد که با بانک ها متصل می‌شد تا مشکل نقدینگی در انجام معاملات بین بانکی را به یادگی حل کند. برای معاملات سریع و با کارمزد کم ریپل یک ارز مناسب است. در حال حاضر نیمی از ریپل های موجود در بازار درحال گردش است. به‌راحتی خرید ریپل خود را از کافه ارز انجام دهید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال دوج کوین (Dogecoin)

ارز دوج کوین بدون هیچ هدفی و فقط برای شوخی ساخته شده بود و بعد از رشد بازار و حمایت ایلان ماسک با رشد چند ده میلیاردی ارزش بازار مواجه شد. و حالا برای حفظ ارزش خود برنامه ریزی های داشته که پیشنهاد میکنم وایت پیپر دوج کوین را از سایت خود دوج کوین بخوانید. قبل از خرید دوج کوین بد نیست یک سری به شبکه اجتماعی ردیت دوج کوین بزنید. متوجه خواهید شد محبوبیت این ارز فقط در بین ایرانی ها نیست و ردیت این ارز حدودا 2.1 میلیون عضو دارد. وارد سایت کافه ارز شوید و خرید دوج کوین خود را ثبت کنید و آنی تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: مفهوم بازار خرسی و بازار گاوی

برتزین ارز های دیجیتال- ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

ارز دیجیتال کاردانو (ADA)

ارز کاردانو یک پلتفرم مانند اتریوم است که بستر ایجاد قرارداد های هوشمند را فراهم میکند، پروژه کاردانو از سال 2015 شروع به کار کرده و خود را نسبت به ارز های دیگر پیشگام در نسل سوم بلاکچین می‌داند. امنیت این قرارداد های هوشمند با استفاده از معماری چند لایه تامین می‌شود. تیم کاردانو اعلام کرده است که سرعت و کارمزد این شبکه خیلی بهتر از بلاک چین های دیگر است. قرارداد های هوشمدی که روی این پلتفرم اجرا می‌شوند غیر متمرکز بوده و هیچ کس نمی‌تواند آنها را متوقف کند. خرید کاردانو از سایت کافه ارز.

ارز دیجیتال پالیگان (Matic)

به صورت خلاصه پالیگان با هدف یک راهکار لایه دوم برای حل مشکلات مقیاس پذیری اتریوم پدید آمد. راهکار لایه دوم یعنی ساخت یک شبکه به هم پیوسته از لاک چین ها است. پالیگان از خود بلاکچین اتریوم برای حل مشکل لایه اول کمک می‌گیرد. پالیگان در سال جدید توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و یکی از ویژگی های پالیگان مقیاس پذیری زیاد و کارمزد کم است. شما برای خرید پالیگان به‌راحتی به سایت کافه ارز مراجعه کنید.

ارز دیجیتال پولکادات (Dot)

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال که این روز ها خیلی سروصدا به پا کرده ارز پولکادات است، ارز پولکادات نسل جدیدی از پروتکل های بلاک چین است که طبق گفته های مدیران آن در این پروژه سعی دارند که یک شبکه واحد از بلاک چین های هدفمند و یکپارچه اجاد کنند و با این روش مشکلات مقیاس پذیری اتریوم را حل کنند. مشکلاتی مثل کندی و پر هزینه بودن تراکنش ها از این طریق حل خواهد شد. یکی از ارز های جذاب امسال پولکادات بوده که خیلی زود جز برترین ارز های بازار قرار گرفت. برای خرید پولکادات به سایت کافه ارز با بهترین قیمت مراجعه کنید.

ارز دیجیتال ترون

ارز دیجیتال ترون (TRON)

امروزه ترون هم یک شبکه بسیار جذاب و هم یک ارز بسیار مقرون به صرفه ای است. باتوجه به کارمزد انتقال بسیار پایین این شبکه اکثر جا به جایی در دنیای کریپتو کارنسی با شبکه ترون است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید هدف ترون چیست؟، هدف واقعی ترون اجرای اینترنت کاملا غیر متمرکز است که واقعا هدف جاه طلبانه ای دارد. برای خرید ترون به کافه ارز مراجعه کنید.

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba)

شیبا اینو یکی از ارزهای جنجالی و موفق بازار است که بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده و نام خود را از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته است.هدف خاصی پشت این پروژه نبوده و به تازگی وایت پیپر خود را اپدیت کرده که پیشنهاد میکنم برای خرید شیبا با کمترین کارمزد به سایت کافه ارز مراجعه نمایید.

سخن آخر

در این مقاله ما به 10 از بهترین ارز های دیجیتال اشاره کردیم که تمامی پرسودترین ارز دیجیتال را می‌توانید با بهترین قیمت از کافه بازار بخرید. در این مقاله هیچ گونه سیگنالی برای خرید ارزی به شما داده نشده و صرفا معرفی 10 ارز برتر فعلی در دنیای کریپتو بوده، با توجه به توضیحات داده شده و مطالعه بیشتر ارز ها می‌توانید سرمایه گذاری کنید.

4.3/5 - (20 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *