وبلاگ

/

/

خرید رویال پس کلش رویال Royale Pass

خرید رویال پس کلش رویال Royale Pass

۲۳ آذر ۱۴۰۱

خرید رویال پس کلش رویال: اگر کلش رویال بازی می‌کنید حتما به فکر خرید رویال پس کلش رویال هستید. البته رویال پس به اسم بلیط طلایی کلش رویال هم معروف است. حتما با بازی کلش آف کلنز آشنا هستید،بازی کلش رویال هم توسط کمپانی Supercell ساخته شده که فوق العاده جذاب است، برای کسانی که بازی های استراتژیک آنلاین دوست دارند بسیار مناسب است. در ایران به دلیل تحریم های موجود امکان پرداخت ارزی وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است فکر کنید امکان خرید رویال پس کلش رویال در ایران به هیچ وجه امکان پذیر نیست. اما کافه ارز این مشکل را با خرید ویزا کارت برای شما حل کرده که در ادامه آموزش آن داده خواهد شد.

پس رویال pass royal چیست؟

پس رویال pass royal چیست؟

پس رویال همان بلیط طلایی است که بعد از خرید آن امکانات ویژه ای برای شما باز خواهد شد که در ادامه این امکانات به طور کامل توضیح داده خواهد شد. البته که اگر شما رویال پس را خریده باشید می‌توانید به راحتی به مراحل بالاتری راه پیدا کنید و به‌راحتی از رقبای خود سبقت بگیرید. به همین علت استفاده از رویال پس در کلش رویال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

مزایای خرید رویال پس کلش رویال:

  • باز شدن lightning strikes و دسترسی به امکانات ویژه تر
  • جمع آوری Emotes های بیشتر
  • اجرای چالش های جدید بدون پرداخت جم یا الماس
  • باز شدن اتوماتیک Chest
  • جمع‌آوری اسکین تاورها
  • طلایی شدن پروفایل شما
  • و ده ها امکانات دیگر

نحوه خرید رویال پس کلش رویال

در گذشته با استفاده از درگاه های ایرانی و خرید گیفت کارت کلش رویال امکان افزایش موجودی اکانتمان وجود داشت ولی از آنجایی که ما به سیستم های پرداخت جهانی دسترسی نداریم و به همین دلیل امکان پرداخت پول را به صورت مستقیم نداریم، ولی کافه ارز این مشکل را برای شما حل کرده،کمپانی سوپرسل برای بازی های خود از درگاه های ویزا و مستر کارت پشتیبانی می‌کند. شما به‌راحتی با خرید ویزا کارت و مستر کارت مجازی از کافه ارز می‌توانید پرداخت خود را انجام دهید. و از امکانات ویژه در اکانت خود بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت مستر کارت

بازی کلش رویال (Clash Royale)

بازی کلش رویال (Clash Royale)

کلش رویال برای یک بازی استراتژیک در سبک بازی محبوب کلش آف کلنز است که خیلی زود کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرد و تا به الان بالای 100 میلیون نصب داشته است. این بازی برای تمامی سیستم عامل ها منتشر شده و همچنان جز محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های روز به شما می‌رود. بازی Clash Royaleکلش رویال مثل تمامی بازی های دیگر این کمپانی به صورت آنلاین است که کاربران زیادی در سراسر جهان به رقابت باهم می‌پردازند. این بازی در ژانر MOBA است و داستان و هدف اصلی آن ارسال نیرو ها به سمت دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن کینگ آنهاست. نکته جالب این بازی این است که همزمان با این اتفاق شما باید از قلعه خودتون هم محافظت کنید. به این صورت که با توجه به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که دارید از قلعه خود محافظت کنید تا دشمن کمترین خسارت را به شما بزند

هدف (Objective)

با استفاده از یک دست ورق که از هشت کارت مختلف تشکیل شده، واحدهای مختلف را با هدف پایین آوردن سه برج از دشمن وارد میدان نبرد کرده و در عین حال از خود هم در مقابل دشمن دفاع می‌کنید. هر دور از بازی سه دقیقه طول می‌کشد و هر کسی که بیشترین تعداد از برج‌های دشمن را فرو ریخته باشد،‌ برنده نبرد است. اگر هر یک از بازیکنان برج اصلی و مرکزی رقیب خود را سرنگون کند، به طور خودکار بازی را برنده خواهد شد. برنده شدن در این بازی جوایزی به همراه خواهد داشت که با خرید Royale Pass این جوایز مهیج‌تر خواهد بود.

کارت های بازی کلش رویال

کارت های بازی کلش رویال

کارت‌ها برای وارد کردن واحدها در میدان نبرد استفاده می‌شود. این کارت‌ها ۵۰ کارت مختلف در بازی هستند که هر کدام توانایی‌ها، ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند. بازی با یک دسته پر از کارت برای شما – هشت کارت – آغاز می‌شود اما شما می‌توانید در حین بازی و برنده شدن در نبردها، کارت‌های بیشتری جمع کنید.

همه کارت‌ها به صورت برابر ایجاد نشده‌اند؛ برخی از آن‌ها به سختی پیدا می‌شوند و برخی از آن‌ها فقط با بالا رفتن سطح شما برای نبرد در میدان‌های مختلف، به شما داده می‌شوند.

میزان کمیابی کارت ها

میزان کمیابی کارت‌ها در سه حالت مختلف – رایج، کمیاب و حماسی – قرار دارند. کارت‌های رایج به راحتی و در همه نوع‌ از صندوق‌ها پیدا می‌شوند در حالی که کارت‌های حماسی به سختی به دست می‌آیند و معمولا نیاز به خرید صندوق‌های نقره یا طلا دارند.

ارتقا دادن کارت ها

وقتی در نبردها پیروز می‌شوید، صندوق‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را باز کنید. صندوق‌ها در خود طلا، الماس و از همه مهم‌تر، کارت نگهداری می‌کنند. گرچه این صندوق‌ها کارت‌های جدیدی به شما می‌دهند اما خیلی از اوقات، همان کارت‌هایی که در آن لحظه موجود دارید را به شما می‌دهند. جمع‌ کردن کارت‌های مشابه به شما امکان بالا بردن سطح واحدهای فعلی شما را می‌دهد و آن‌ها قدرتمندتر می‌شوند. با خرید رویال پس کلش رویال امکان پیشرفت در بازی با سرعت بیشتری وجود دارد.

نحوه خرید رویال پس کلش رویال

اکسیر

شما نمی‌توانید هر زمان که بخواهید واحدها را به میدان نبرد دعوت کنید بلکه باید به مقدار کافی اکسیر برای بازی کردن آن کارت داشته باشید. هر کارت یک هزینه‌ای دارد که به صورت عددی و در آیکون قطره آب صورتی قرار گرفته است؛ این عدد نشان‌دهنده میزان اکسیری است که برای وارد کردن آن کارت در میدان نبرد لازم دارید. با نگاه کردن به متری که در پایین صفحه نبرد قرار داده شده می‌توانید میزان امتیاز اکسیر خود را ببینید. با گذشت زمان در نبرد، شما به صورت خودکار اکسیرها را به دست می‌آورید که تقریبا حدود یک امتیاز در هر دو ثانیه است. هزینه هر کارت یک امتیاز اکسیر است و شما می‌توانید حداکثر ۱۰ امتیاز در متر اکسیر خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از مستر کارت

قیمت رویال پس کلش رویال

رویال پس (Royal Pass) به بازیکن‌ها پاداش‌های زیادی می‌دهد. دو نوع رویال پس رایگان و پولی وجود دارد. نسخه پولی را می‌توان به قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کرد که پاداش‌های بسیار بهتری دارد که شامل ۴۰۰۰۰ طلا، شش قفسه رعد و برق، سه قفسه کمیاب، چهار قفسه حماسی و یک قفسه افسانه‌ای است. نسخه رایگان ۳۴ قفسه حاوی تاج و یک قفسه افسانه‌ای را در تایر ۳۵ به بازیکن‌ها می‌دهد.

نحوه-گرفتن-رویال-پس-کلش-رویال

نحوه گرفتن رویال پس کلش رویال

به صورت تصویری مراحل خرید رویال پس کلش رویال به شرح زیر است.

  1. کلش رویال را روی گوشی خود باز کنید.
  2. روی تب Pass Royal در صفحه اصلی کلیک کنید.
  3. روی دکمه Activate کلیک کنید.
  4. سپس صفحه‌ای با گزینه خرید رویال پس با قیمت ۴.۹۹ دلار مشاهده خواهید کرد.
  5. سپس به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید. تراکنش را برای خرید رویال پس کلش رویال کامل کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش برای خرید بلیط طلایی کلش رویال را به شما آموزش دهیم. در کافه ارز انواع خدمات پرداخت های بین المللی وجود دارد که شما در هر سایتی که خارج از ایران باشد می‌توانید با کمک کافه ارز خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم با پشتبان های کافه ارز در ارتباط باشید.

5/5 - (19 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *