وبلاگ

/

/

شارژ اکانت گوگل پلی Google Play

شارژ اکانت گوگل پلی Google Play

شارژ اکانت گوگل پلی Google Play باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود، زیرا تنظیم کردن آی پی برای کشور آمریکا ضرورت دارد و در صورت وارد شدن به آی پی‌های دیگر ممکن است اکانت شما به طور کامل بلاک گردد که هیچ مسئولیتی در قبال کد گیفت کارت‌های خریداری شده توسط شما وجود ندارد. همانطور که مطلع هستید امکان پرداخت ارزی برای ایرانیان در سراسر جهان وجود ندارد ولی این مشکل را تیم کافه ارز حل کرده و در کنار شما است تا با بهترین و ارزان ترین روش اکانت گوگل پلی خود را شارژ کنید . به همین جهت می‌توانید از مجموعه کافه ارز و نیروهای متخصص و حرفه‌ای جهت خرید اکانت گوگل پلی و شارژ آن کمک بگیرید. چرا که در زمینه پرداخت ارزی نیز این مجموعه خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی را به صورت حرفه‌ای عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: گیفت کارت چیست؟

شارژ اکانت گوگل پلی

گوگل پلی (Google Play) چیست؟

گوگل بعد از خریداری سیستم عامل اندروید به دنبال پیدا کردن راه حلی جهت ارائه خدمات مختلف و دسترسی آسانتر کاربران به اپلیکیشن‌های گوناگون بود. با راه اندازی گوگل پلی استور تمامی برنامه ها و خدمات مربوط به سیستم عامل اندروید را در آن ارائه دهد.

با کمک فروشگاه گوگل پلی بیشتر از هزاران برنامه رایگان و غیر رایگان یا برنامه‌های پرداخت درون برنامه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید. با فراگیری نحوه شارژ اکانت گوگل پلی Google Play خدمات پولی و نرم افزارهای موجود در این فروشگاه دسترسی داشته باشید.

در فروشگاه پلی استور انواع برنامه و بازی ارائه می‌گردد که در چندین حالت ممکن قابل دسترس می‌باشند. در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم:

برنامه‌های رایگان

برنامه‌های رایگان که بدون نیاز به داشتن اکانت و پرداخت هزینه قابل دانلود و نصب بر روی گوشی‌ها و سیستم عامل‌های اندروید می‌باشد.

اپلیکیشن های پولی

برنامه‌های پولی که با پرداخت هزینه از طریق اکانت گوگل پلی قابلیت دانلود پیدا می‌کنند این برنامه‌های کاربردی‌تر بوده و خدمات بیشتری به کاربران ارائه می‌دهند.

برنامه‌های پرداخت درون برنامه‌ای

برخی از برنامه‌های موجود در گوگل پلی چندین مرحله رایگان داشته و برای بخش‌های پیشرفته آن نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای است.

کتاب‌های الکترونیکی

در این فروشگاه به غیر از برنامه‌های سیستم عامل اندروید، برنامه‌ها و بازی‌های دیگر و همچنین کتاب‌های الکترونیکی که توسط نویسندگان و مترجمان معتبر در سراسر دنیا نوشته شده دسترسی وجود دارد.

فیلم و موسیقی

فیلم‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه افراد و کاربران هم از طریق فروشگاه گوگل پلی میسر است.

برای دسترسی به تمامی این خدمات می‌توانید با خرید گیفت کارت گوگل پلی و شارژ کردن اکانت خود به راحتی اعتبار مورد نیاز برای خرید تمامی برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم و موسیقی را به دست آورید.

نحوه شارژ اکانت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گیفت کارت در واقع یک نوع کد اعتباری است که از طریق آن می‌توان اکانت مورد نظر را شارژ کرد. این کدها بسته به نوع سایتی که ایجاد شده دارای چندین رقم و حروف بوده و با وارد کردن این اعداد و ارقام در بخش مورد نظر به راحتی شارژ انتقال پیدا می‌کند. گیفت کارت گوگل پلی دارای کد ۱۵ رقمی است. اگر بخواهیم برای درک بهتر کارت مثال بزنیم می‌توانیم به شارژهای قدیم برای سیم کارت‌های مختلف موبایل اشاره کرد که با مخدوش کردن سطح کارت کد موجود را در گوشی تلفن همراه وارد می‌کردید. اما گیفت کارت به صورت الکترونیک بوده و یک کد برای شما از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می‌شود.پس از خرید گیفت کارت به راحتی وارد اکانت گوگل خود شده و می‌توانید آن را به میزان اعتبار کارت شارژ کنید.

چگونگیایجاد اکانت گوگل پلی

برای استفاده از برنامه‌های فروشگاه گوگل پلی نیاز است که یک حساب کاربری داشته باشید. به همین جهت اولین مرحله وارد شدن به اکانت جیمیل است، از طریق این اکانت می‌توانید تمامی کارهای مربوط به نصب و راه اندازی برنامه‌های مختلف بر روی گوشی خود را انجام دهید و از طریق همین اکانت هم می‌توانید اقدام به ساخت اکانت گوگل پلی کنید.

برای وارد شدن به اکانت جیمیل کافی است که آدرس آن و رمز عبور را بر روی گوشی خود وارد کنید، تا در کوتاهترین زمان ممکن با سرویس‌های مختلف گوگل مانند موسیقی، اسناد گوگل، گوگل درایو و بسیاری از موارد دیگر دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارزی از ادسنس گوگل

نحوه شارژ اکانت گوگل پلی Google Play

نحوه شارژ اکانت گوگل پلی Google Play

راه اندازی یک اکانت در گوگل پلی نیاز است چرا که برای خرید برنامه‌های مختلف از این فروشگاه بزرگ اکانت خود را شارژ کنید. برای این منظور می‌توانید دو مرحله یعنی خرید گیفت کارت و وارد کردن رمز آن در برنامه گوگل پلی این کار را انجام بدهید که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

مرحله اول خرید گیفت کارت گوگل پلی

برای تهیه گیفت کارت گوگل پلی وب سایت‌های معتبری وجود دارند که می‌توانید از آنها کمک بگیرید. در این زمینه وب سایت کافه ارز یکی از بهترین شرکت‌ها است که شرایط خوبی برای خرید گیفت کارت گوگل پلی بارفتن به صفحه خرید و وارد کردن کشور مورد نظر و اعتبار مناسب می‌توانید اقدام به خرید کنید.

مرحله دوم وارد کردن رمز گیفت کارت در اکانت گوگل پلی

برای شارژ اکانت گوگل پلی Google Play لازم است که رمز گیفت کارت را در اکانت خود وارد کنید که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور باید چند مرحله را به درستی طی کنید.

  • کلیک بر روی تصویر پروفایل جهت باز شدن یک منو
  • انتخاب گزینه Payment & Subscriptions از منوی باز شده
  • کلیک بر روی گزینه Redeem gift code برای هدایت به صفحه کد ردیم گوگل پلی
  • وارد کردن کد گیفت کارت خریداری شده در کادر Enter Code

در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام دهید، دکمه Redeem به رنگ سبز درآمده و پس از به نمایش درآمدن اعتبار کد می‌توانید درخواست تایید آن را بدهید تا حساب شما شارژ شود.

بررسی ارورهای مختلف در هنگام وارد کردن شارژ اکانت گوگل پلی Google Play

در هنگام وارد کردن کد گیفت کارت در اکانت گوگل پلی مشکلاتی برای کاربر به وجود می‌آید که شناخت این ارورها کمک می‌کند تا سریعتر اقدام به رفع آن نمایید یا از ایجاد آنها جلوگیری کنید.

نکته مهم این است که اگر آی پی شما غیر از آمریکا باشد، با ارورهای مختلف مواجه می‌شوید؛ اما اگر با آی پی ایران وارد شوید به شما پیغام خطا عدم شارژ و تلاش مجدد می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ساخت اکانت دولوپری گوگل

ارور های گوگل پلی Google Play

در این بخش به بررسی ارورهای مختلف در هنگام وارد کردن شارژ اکانت گوگل پلی Google Play می‌پردازیم:

ارور Error redeeming code. Error Code: PRS-GCRPM-01. Learn more

یکی از ارورهای متداول بوده که معمولاً در مرحله اول شارژ گوگل پلی با آن برخورد می‌کنید. دلیل مواجه شدن با این ارور عدم تغییر آی پی به یالات متحده با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی عمومی است. به دلیل نداشتن کیفیت مناسب یا وارد کردن اطلاعات غیر معتبر با این خطا مواجه می‌شوید.

ارورWe need more info to redeem your gift cardگوگل پلی

این ارور به معنای لاک شدن گیفت کارت است که معمولاً در هنگام شارژ اکانت گوگل مبالغ زیاد یا خرید‌های درون برنامه‌ای زیاد ربات‌های گوگل بر روی اکانت حساس شده و برای احراز هویت کاربر، گیفت کارت را Lock می‌کنند. برای برطرف کردن چنین اروری می‌توانید چند کار جهت خارج کردن اکانت خود از آنلاک انجام بدهید.

  • دریافت پشتیبانی و چت با گوگل در زمان‌های اداری مناسب
  • ارائه پاسپورت ایرانی جهت احراز هویت
  • ارسال ایمیل دریافت کد به عنوان رسید خرید پس از تبدیل آن به زبان انگلیسی

ارور Code country does not match your account country. Learn more گوگل پلی

این ارور بدین معنا بوده که کشور گیفت کارت با کشور اکانت گوگل مطابقت ندارد. در مواجهه با چنین اروری باید به روش‌های مختلف یا کشور اکانت گوگل را تغییر بدهید، یا گیفت کارتی مشابه اکانت گوگل خریداری کنید.

ارور You have already redeemed that code گوگل پلی

مواجهه با این ارور که به معنای خطای قرمز است، بدین معنا بوده که شما قبلا این کد را استفاده کرده‌اید. هم اکنون درون اکانت شما وجود دارد که با کارهای مختلفی می‌توانید اعتبار وارد شده به اکانت را مشاهده کنید.

  • چک کردن اتصال و آی پی خارجی اینترنت
  • خاموش روشن کردن گوشی تلفن یا ریست کردن آن
  • Clear Cache چک کردن نرم افزار GooglePlay در گوشی اندرویدی

ارورهای مختلفی در هنگام شارژ اکانت گوگل پلی ممکن است برای شما به وجود بیاید که برطرف کردن آنها مشکلاتی را ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از ایجاد چنین ارورهایی و همچنین حل کردن مشکلات به وجود آمده کافیست با کارشناسان کافه ارز ارتباط بگیرید، تا تمامی مراحل و روال کار را برای شما به راحتی انجام بدهند.

جمع بندی

شارژ اکانت گوگل پلی Google Play شرایط مناسبی را برای استفاده از انواع بازی‌های آنلاین، اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای کاربردی، انواع فیلم‌ها، موسیقی و کتاب های آنلاین به وجود آورده است. پس برای شارژ پلی استور حتماً از افراد متخصص کمک بگیرید، تا هم از لحاظ پرداخت ارزی مشکلی برای شما ایجاد نشود و هم کارشناسان متخصص به بهترین شکل اکانت شما را شارژ کنند تا هیچگونه اروری برای شما ایجاد نگردد. زیرا الگوریتم‌های گوگل به طور مداوم در حال تغییر بوده و ممکن است کوچکترین تغییرات موجب از بین رفتن هزینه شما گردد. مجموعه کافه ارز در این زمینه یکی از بهترین‌ها است که می‌توانید در صورت نیاز با کارشناسان آن ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (15 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *