cr-icon

شیبا اینوShiba Inu (SHIB)

-5.46%
2

نمودار قیمت نمودار قیمت لحظه ای در بازار جهانی

در حال بارگذاری، صبر کنید

خرید و فروش شیبا اینو با شبکه های BSC,ETHدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.

 تومان تومان

شیبا اینو چیست ؟

ارز دیجیتال شیبا با نام لاتین SHIBA INU و علامت انحصاری SHIB یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1402-11-27 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1403-01-09 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 15 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 0 است. هر واحد شیبا در این لحظه با قیمت 3.0 دلار و با احتساب نرخ تتر 62390 تومان مبلغ ریالی آن معادل 1 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه شیبا میزان 363,294 است. قیمت شیبا در 7روز اخیر % -16.63 و در ۲۴ ساعت اخیر % -5.46 و در 1 ساعت اخیر % -5.08 تغییر کرده است.

اطلاعات بازار

ارزش بازار شیبا اینو

0

تغییرات ۱ ساعته

-5.08%

تغییرات ۲۴ ساعته

-5.46%

تغییرات ۷ روزه

-16.63%

ارزهای ترند بازار

نمایش همه

معرفی شیبا اینوهر آنچه که درباره شیبا اینو باید بدانید

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست ؟

شیبا اینو یک توکن میم در شبکه اتریوم است که الهام گرفته از داج کوین طراحی شده است. به دنبال عرضه، توانست توجه زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. اکوسیستم شیبا اینو شامل توکن اصلی آن(SHIB)، لیش، بون، پلتفرم شیباسواپ، متاورس و کلکسیون توکن‌های غیرقابل تولید مجدد(NFT) می‌شود.

برخلاف داج کوین، شیبا اینو استاندارد ERC20 را در شبکه اتریوم استفاده می‌کند. به همین خاطر امنیت آن وابسته به میزان امنیت شبکه اتریوم است. شیبا اینو در مقایسه با سایر میم کوین‌ها، اکوسیستم متنوع‌تری دارد که این مسئله اعتبار آن را افزایش داده است. با این حال به دلیل وابستگی به شبکه اتریوم، امنیت آن همواره زیر سؤال است. میزان موفقیت این توکن وابسته به تعداد سرمایه‌ گذاران فعال و همچنین میزان پشتیبانی از اکوسیستم آن خواهد بود.

سرمایه گذاری بر روی شیبا اینو 

سرمایه‌گذاری در توکن‌های میم مانند شیبااینو بسیار پرریسک است. با این وجود، این توکن سعی کرده تا با ارائه خدماتی مانند صرافی، ان اف تی و متاورس اعتبار بیشتری پیدا کند. قیمت پایین هرتوکن، استفاده و کاربرد محدود و نوسانات بالا از ملاک های اصلی بررسی این توکن به شمار می روند.

با وجود رشد فوق العاده‌ای که شیبااینو داشته است، بخشی از آن مدیون افزایش توجه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های رمزارزی با رشد ناگهانی است. شیبااینو تلاش کرد تا از عنوان "میم کوین" فاصله بگیرد و به یک پروژه اعتباری تبدیل شود اما بخش عمده‌ای از ارزش آن به خاطر نوسانات قیمتی شدید است. در نهایت، باید در نظر داشت که این ریسک بالاست و تنها سرمایه‌ای که می‌توانید از دست بدهید را سرمایه‌گذاری کنید.


خرید شیبا اینو 

خرید ارز دیجیتال شیبا اینو در صرافی کافه ارز به صورت آنی انجام می شود و به راحتی می توانید هر مقدار توکن Shiba که لازم دارید را در عرض چند دقیقه به آدرس کیف پول خود منتقل کنید. با توجه به قیمت بسیار اندک Shiba تنها با 100 دلار می توانید میلیون‌ها توکن شیبا خریداری کنید و آن را در کیف پول خود ذخیره کنید.

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

ارز دیجیتال شیبا با نام لاتین SHIBA INU و علامت انحصاری SHIB یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1399-05-11 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1401-01-20 به روز رسانی شده است
در کافه ارز سفارشات ارز دیجیتال شیبا به صورت آنی انجام می شود
خیر، کافه ارز تنها فی انتقال شبکه شیبا را از میزان وارد شده شما کسر می کند
بله، طبق درستور مقامات قضایی همه سفارشات مالی و ارزی شیبا با احراز هویت کاربر انجام می شود

دیدگاه های شما

بهرام رفعتپور

به چه طریقی میتوانم رمز 2 عاملی فعال کنم؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام وارد پنل کاربریتون بشید،از قسمت امنیت حساب کاربری،میتوانید وضعیت ورود را تغییر دهید