وبلاگ

/

/

همه چیز درباره خرید اکانت پرمیوم تلگرام

همه چیز درباره خرید اکانت پرمیوم تلگرام

اکانت پرمیوم تلگرام: تلگرام یکی از بهترین برنامه‌های پیامرسان برای کاربران به خصوص ایرانیان است. همان‌طور که می‌دانید این برنامه قابلیت پرمیوم نیز دارد و امکانات جانبی بسیار جذابی نظیر استوری، ایموجی‌های متحرک و تبدیل صدا به متن را در اختیار کاربران قرار داده است. البته، برای این که از این امکانات بهره‌مند شوید باید نسخه Permium تلگرام را خریداری کنید و برای این کار نیاز به حساب بین‌المللی دارید. اگر به هر دلیلی به حساب‌های بین‌المللی دسترسی ندارید می‌توانید از سرویس خرید اشتراک سایت‌های خارجی سایت کافه ارز استفاده کنید. اگر می‌خواهید بیشتر با تلگرام پرمیوم آشنا شوید و نحوه خرید آن را نیز یاد بگیرید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اکانت پرمیوم تلگرام چیست؟

تلگرام پرمیوم یکی از قابلیت‌‌های برنامه Telegram است که امکان دسترسی و استفاده از ویژگی‌های خاص و جدید این اپلیکیشن را در اختیار کاربران پرمیوم قرار می‌دهد. نسخه Permium فقط به امکانات ظاهری مربوط نمی‌شود بلکه کاربران پرمیوم می‌توانند فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت را در این برنامه انتقال دهند. علاوه بر این، امکان پیوستن به 1000 کانال تلگرامی در اختیار کاربرانی که اکانت پرمیوم دارند قرار دارد. همچنین، امکان اضافه‌نمودن چهار اکانت و پین‌کردن 10 چت برای اکانت‌های پرمیوم فراهم است.
با داشتن حساب پرو تلگرام می‌توان در بازی جدید تلگرام بنام بازی کتیزن از خدمات بیشتری استفاده کنید برای کسب ازطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن مراجعه کنید.

نسخه پریمیوم تلگرام

نسخه Premium سرعت بسیار بالاتری دارد و هیچ نوع تبلیغی در آن مشاهده نمی‌شود. کاربران در این نسخه می‌توانند تصویر پروفایل متحرک نیز برای حساب خود انتخاب کنند. Notcoin، یک ارز دیجیتال رایگان در تلگرام، آشنا شوید. Notcoin ارز نات کوین یک بازی رایگان تلگرام است که با کلیک ساده بر روی صفحه گوشی، امکان به دست آوردن ارز دیجیتال به صورت نامحدود را فراهم می‌کند. این ارز از زمان طراحی خود، در یک هفته اولیه توانست بیش از 5 میلیون کاربر را به خود جلب کند.

آیا خرید اکانت پرمیوم تلگرام رایگان است؟

در جواب این سوال باید گفت خیر. برای استفاده از امکانات نسخه پرمیوم باید ماهانه مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک پرداخت کنید. پرمیوم یک اشتراک پولی برای اپلیکیشن محبوب پیام رسان تلگرام است و برای استفاده از آن باید به صورت ماهانه هزینه پرداخت کرد. با خرید اشتراک، شما می توانید قفل قابلیت‌های جانبی این اپلیکیشن را باز کنید. به طور کلی، هدف از معرفی ورژن Premium این است که کاربران با پرداخت هزینه بتوانند از ویژگی‌های جدید و خاص تلگرام استفاده کنند. شاید از خود بپرسید که هزینه اکانت پرمیوم تلگرام چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای ارتقا به نسخه Permium باید مبلغ 4.99 دلار را به صورت ماهانه پرداخت کنید. البته، شما می‌توانید اکانت 3 ماهه یا یکساله را با پرداخت کل هزینه انجام دهید. برای خرید اکانت پرمیوم تگلرام می‌توانید از سرویس‌های پرداختی کافه ارز استفاده کنید. همچنین تلگرام بازی‌های جدیدی را معرفی کرده است بازی فانتون مشابه بازی نات کوین notcoin است و یک ربات تلگرامی دارد. وقتی وارد آن می‌شوید، با کلیک بر روی دکمه Start وارد بازی خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن سر بزنید.

چگونه می توان تلگرام را به پرمیوم ارتقا داد؟

اپ تلگرام را در گوشی موبایل خود باز کنید. روی منوی موجود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید. پس از این‌که منو باز شد بر روی گزینه Setting کلیک کنید. در منوی تنظیمات و در پایین صفحه، گزینه جدید «Telegram Premium» را فشار دهید. البته، برای خرید به علت وجود محدودیت‌ها فقط تا همین مرحله می‌توانید پیش بروید و از این جا به بعد با مشکل پرداخت مواجه خواهید شد. برای خرید اکانت پریمیوم بهتر است قبل از شروع مراحل فوق با کارشناسان کافه ارز تماس بگیرید تا در ادامه مسیر خرید دچار مشکل نشوید.

پرمیوم اکانت telegram

نشان پریمیوم در تلگرام چیست؟

هر کاربری که اشتراک پریمیوم تلگرام را خریداری می‌کند، یک نشان ستاره با رنگ بنفش در کنار اسم خود در برنامه تلگرام دریافت خواهد کرد. این نشان مشابه یک علامت هویتی است که اعتبار کاربر را افزایش می‌دهد و به خصوص برای کاربرانی که کانال دارند حائز اهمیت است. علاوه بر این، یک کاربر می‌تواند این طرح پریمیوم را برای کانال خود خریداری کند و از قابلیت‌های جذاب آن در محتوای کانال استفاده کند.

آیا خرید اکانت پریمیوم تلگرام امنیت اکانت را به خطر می‌اندازد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. به این دلیل که خرید اکانت پریمیوم تلگرام با همان سیستم امنیتی و رمزگذاری فوق‌العاده قدرتمندی انجام می‌شود که در نسخه غیر پرمیوم وجود دارد. علاوه بر این، ارتقا به حساب پرمیوم به صورت درون برنامه‌ای است و در این میان خبری از کلیک بر روی لینک‌های خارجی نخواهد بود.

ویژگی پرمیوم تلگرام «آپلود 4 گیگابایتی» چیست؟

آپلود 4 گیگابایتی به این معنی است که می‌توانید فایل‌هایی را با حداکثر اندازه 4 گیگابایت بارگذاری کنید، اگر کاربر غیر پریمیوم هستید و به صورت رایگان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید نیز می توانید فایل ها را با حداکثر حجم 2 گیگابایت برای دیگران ارسال کنید. اما اگر به حجمی بیش از این نیاز دارید باید ورژن Premium را خریداری کنید.

همچنین، اگر به دنبال خرید اکانت مدیوم هستید تا به کسب درامد برسید اما نخوه خرید را در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم پیشنهاد می‌شود به آن سر بزنید.

خرید اکانت پیشرفته تلگرام

ویژگی‌ها و مزایای تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم دارای امکانات و مزایای زیادی است که مشترکین آن می‌توانند با نصب اپلیکیشن تلگرام از آن بهره‌مند شوند. سرعت دانلود بهتر، حجم ارسال بیشتر، پیوستن به 1000 کانال به صورت همزمان و استیکرهای جذاب و خاص از قابلیت‌های نسخه Premium به شمار می‌روند. علاوه بر این، شما می‌توانید پیام های صوتی را با ویژگی جدید تبدیل متن کنید و بدون هیچ گونه تبلیغ و آگهی تجربه لذت‌بخشی از تلگرام داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین ربات های تلگرام و کاربرد های آنها

قابلیت تبدیل فایل صوتی به متن در نسخه پرمیوم

تبدیل فایل‌های Voice به متن قابلیتی است که با استفاده از آن می‌توانید پیام های صوتی ارسال‌شده توسط کاربر دیگر را به صورت متنی بخوانید. برای مثال، اگر در آن لحظه قادر به گوش دادن به پیام صوتی نیستید می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید و متنی که در صفحه چت ظاهر می‌شود را مشاهده کنید. در واقع، شما بدون گوش‌کردن به پیام صوتی می‌توانید از محتوای آن باخبر شوید. این قابلیت با زبان فارسی نیز سازگاری بالایی دارد و اگر کیفیت Voiceهای ارسالی خوب باشند، خروجی بسیار خوبی در متن ارائه می‌دهند.

ابزارهای جدید ارائه شده توسط Telegram Premium برای مدیریت چت چیست؟

اکنون می‌توانید چت خود را به همراه مزایا و ویژگی‌های متفاوتی که تلگرام پریمیوم ارائه می‌دهد به‌طور مؤثرتری مدیریت کنید. برای مثال، شما می‌توانید پوشه چت پیش‌فرض خود را تغییر دهید تا برنامه همیشه در پوشه مورد نظر شما باز شود. ‌می‌توانید پوشه پیام‌های تلگرام خود را به گونه‌ای شخصی‌سازی کنید که به جای همه پیام‌ها فقط پیام‌های خوانده نشده باز شود. کاربران ممتاز همچنین می‌توانند ویژگی «بایگانی خودکار و بی‌صدا کردن چت‌های جدید» را در تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی فعال کنند. با استفاده از ویژگی فوق می‌توانید حتی لیست چت‌های شلوغ‌تر را نیز سازماندهی کنید. و به راحتی برای هر نوع پیامی که دارید یک پوشه بسازید.

چرا تلگرام پرمیوم رایگان نیست؟

تلگرام می‌تواند از پولی که برای ارائه خدمات از شما دریافت می‌کند را برای توسعه و به‌روزرسانی خود در آینده استفاده کند. از آنجایی که تلگرام در حال حاضر 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد، آنها اکنون به سیستم قوی‌تری برای مدیریت این حجم از کاربر نیاز دارند. بنابراین، آنها ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را برای افرادی که می توانند تلگرام پریمیوم خریداری کنند، معرفی کردند. البته، استفاده از تلگرام به صورت رایگان هرگز متوقف نخواهد شد و مشکلی برای کاربران غیرپرمیوم پیش نخواهد آمد.

استفاده از تلگرام پرمیوم در کامپیوتر

برخی از کاربران فکر می‌کنند که استفاده از تلگرام پرمیوم فقط بر روی موبایل فعال است. البته، این فرضیه اشتباه است و شما با خرید اکانت پرمیوم تلگرام می‌توانید از آن بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود استفاده کنید. برای این کار باید نرم‌افزار تلگرام را روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید. اگر قبلا اکانت پرمیوم را خریداری کرده‌اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط با اکانت خود وارد تلگرام شوید. در غیر این‌صورت باید نسخه پرمیوم را طبق همان روش‌های ذکرشده خریداری کنید.

پرداخت اشتراک تلگرام

تلگرام پرمیوم در کدام یک از سیستم‌ عامل‌ها پشتیبانی می‌شود؟

تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان از هر تعداد دستگاهی که می‌خواهید وارد حساب خود شوید. برای این کار فقط کافی است که از شماره موبایل اصلی خود برای ورود به حساب استفاده کنید. اپلیکیشن تلگرام در سیستم عامل اندروید و iOS اجرا می‌شود. علاوه بر این، برنامه دسکتاپ Telegram برای سیستم عامل لینوکس، ویندوز و مک او‌اس نیز در دسترس کاربران قرار دارد. علاوه بر این، استفاده از قابلیت‌های تلگرام در نسخه وب نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

telegram application

آیا اکانت پرمیوم تلگرام ارزشش را دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به نحوه استفاده از اپلیکیشن تلگرام دارد. اگر شما فردی هستید که از تلگرام برای ذخیره داده ها یا فایل‌های حجیم استفاده می‌کنید، ارتقای پرمیوم می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. در واقع، اکانت پرمیوم این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، استفاده از ایموجی‌های متحرک در چت‌ها و پروفایل کاربری و حذف تمام آگهی‌ها، تجربه کاربری بسیار لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تمام این ویژگی‌ها در کنار قیمت بسیار مناسب باعث شده است تا حساب پرمیوم تلگرام ارزش خرید داشته باشد. اگر علاقه‌مند هستید که درباره کسب درآمد از تلگرام بیشتر بدانید تا به درآمد دلاری برسید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

تلگرام از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیامرسان در جهان به خصوص ایران است. قابلیت‌های بسیار جذاب تلگرام باعث شده است تا میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان این اپلیکیشن را به رقبای قدرتمند آن مانند واتساپ ترجیح دهند. توسعه‌دهندگان تلگرام هرگز از به‌روزرسانی و اضافه‌نمودن امکانات جدید به آن دست نمی‌کشند. اکانت پرمیوم یکی از بهترین قابلیت‌های تلگرام است که می‌توان با پرداخت هزینه ناچیز آن را به راحتی فعال کنید. از ویژگی‌های نسخه Permium می‌توان به ایموجی‌های متحرک، ارسال فایل‌ با حجم 4 گیگابایت، عضویت در 1000 گروه به صورت همزمان و پین‌کردن 10 چت اشاره کرد. این سرویس فعلاً در کافه ارز در دسترس نیست اما قرار است به زودی به فهرست خدمات اضافه شود.

4.8/5 - (56 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *