وبلاگ

/

/

تریدینگ ویو چیست؟ آموزش ویژگی های تریدینگ ویو

تریدینگ ویو چیست؟ آموزش ویژگی های تریدینگ ویو

۷ اسفند ۱۴۰۱

تریدینگ ویو: مقوله پرداخت های ارزی به خصوص ارزهای دیجیتال، تکنولوژی‌ها و ابزارهای بسیاری را وارد بازار کرده است. فرقی نمی‌کند که شما سرمایه‌گذار در حوزه بازارهای مالی باشید که می‌خواهد قبل از ورود به یک معامله، نمودار و الگوهای قیمتی آن را مشاهده کند یا این که انقدر معامله‌گر با تجربه‌ای باشید که تقریباً روندهای قیمتی را از حفظ است، در هر دو صورت به ابزار تریدینگ ویو (Trading View) نیاز دارید. تریدینگ ویو ابزاری نیمه رایگان است که سرویس‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ البته برای استفاده از تمامی امکانات این ابزار باید اکانت آن را خریداری کنید. برای استفاده از تمامی امکانات تریدینگ ویو نیاز به خریداری اکانت آن خواهید داشت. با توجه به مشکلات پرداخت ارزی برای ایرانیان خرید و فروش ارز دیجیتالبا مشکلاتی همراه است. با خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی در کافه ارز شما می‌توانید به آسانی نسبت به خرید اکانت تریدینگ ویو اقدام کنید.

ویدیو نحوه کار با تریدینگ ویو

در ویدیو زیر به شما آموزش خواهیم داد که در چطور با تریدینگ ویو کار کنید و ابزار های آن را به خوبی بشناسید و در تحلیل تکنیکال خود استفاده کنید.

سایت تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو

تریدینگ ویو امروزه در بازارهای مالی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازارهای مالی جهان شناخته شده که شامل بخش‌های مختلفی است. در حال حاضر افراد بسیار زیادی وجود دارند که در بازارهای مالی مختلف مانند فارکس و ارزهای دیجیتال فعالیت دارند. یکی از مهم‌ترین مسائل در بازارهای مالی موضوع تحلیل‌ها است که از اهمیت بسیار زیادی هم برخوردار هستند. در حوزه تحلیل‌های بازارهای مالی سایت‌های زیادی وجود دارند اما یکی بهترین و بزرگ‌ترین سایت تحلیل در حوزه بازارهای مالی سایت تریدینگ ویو (TradingView) است.

احتمالا شما با سایت یا اپلیکیشن تریدینگ ویو آشنایی داشته باشید. تریدر ویو امکانات بسیار زیادی دارد و همین مسئله باعث شده تا به عنوان بهترین سایت تحلیل در بازارهای مالی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال شناخته شود. تریدینگ ویو یک نرم‌افزار چندکاره است که نمودار قیمت دارایی‌های مختلف نظیر طلا، دلار و ارزهای دیجیتال را به کاربران نمایش می‌دهد. علاوه بر این، تریدینگ ویو یک شبکه اجتماعی نیز دارد که برای مبتدی‌ها و تریدرها و سرمایه‌گذاران پیشرفته فعال است. نمودارهای اولیه، اخبار و تحلیل‌های معمولی با حساب کاربری رایگان در دسترس شما قرار دارند. به یاد داشته باشید که امکان انجام معاملات در تریدینگ ویو وجود ندارد و فقط برخی از بروکرها و صرافی‌های معروف امکان یکپارچه‌سازی و ادغام با این ابزار را دارند.

تریدینگ ویو برای کامپیوترهای شخصی، دستگاه‌های اندروید و iOS از طریق اپ استورهای مربوطه قابل دسترسی است. اگر شما نیز به بازارهای مالی علاقه دارید و یا مشغول فعالیت در آن‌ها هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. در این مقاله به معرفی سایت تریدینگ ویو پرداخته و به تمام نکات شامل امکانات، آموزش‌ها، روش استفاده و دیگر مسائل این چنینی اشاره شده است و می‌تواند شما را از هر سوالی که در این زمینه وجود دارد بی‌نیاز کند. در ادامه با کافه ارز همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره به ‌دست آورید. در این مطلب نگاه دقیق‌ترین به سایت تریدینگ ویو خواهیم داشت تا تریدرها و معامله‌گران بازارهای مالی همچون فارکس با نحوه کار آن آشنا شوند.

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو چیست؟

سایت تریدینگ ویو (TradingView) در واقع یک نرم‌افزار آنلاین انتخاب دارایی برای تریدرهای مبتدی و باتجربه است. این سایت ابزارهای ابری گسترده رسم نمودار را جهت تحقیق با یکدیگر تلفیق کرده و به کاربران امکان اشتراک‌گذاری و همکاری آنلاین با سایر تریدرهای فعال را می‌دهد. ایراد بزرگی که به سایت TradingView وارد است این است که بیشتر صرافی‌های بزرگ هنوز به صورت مستقیم با این سایت ادغام نشده‌اند؛ بنابراین شما باید خرید و فروش‌های خود را به صورت جداگانه با کارگزاری مورد نظر خود انجام دهید.

سایت تریدینگ ویو در ژوئن سال ۲۰۱۲ به عنوان یک پلتفرم اجتماعی برای تریدرهای فعال ایجاد شد و یک زبان برنامه‌نویسی ارائه کرد که به کاربران امکان تغییر نمودارها و اندیکاتورها را به صورت دلخواه می‌دهد. این سایت به دلیل تطبیق‌پذیری بالای خود، همچنان گزینه‌ای محبوب بین تریدرهای فعال و کمپانی‌های نرم‌افزارهای مالی است. کاربران می‌توانند مفاهیم جدید یاد بگیرند، در مورد نوسانات بازار و خروجی‌های احتمالی نمودار جستجو کنند، با سایر تریدرها همکاری کرده، سوال بپرسند و با استفاده از قابلیت پیپر تریدینگ بر روی هر دستگاهی، به تمرین خرید و فروش بپردازند.

آدرس سایت تریدینگ ویو، tradingview.com (لینک سایت تریدینگ ویو) است که استفاده از بیشتر امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد. البته، برای استفاده از امکانان سطح بالا نظیر دسترسی به تحلیل‌های پیشرفته باید اشتراک آن را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت تریدینگ ویو

آموزش تریدینگ ویو

همان طور که گفته شد TradingView بهترین و بزرگ‌ترین سایت در بازار‌های مالی به شمار می‌رود. TradingView در واقع یک سایت ارائه دهنده نمودارهای بازار مالی در شبکه اینترنت است که امکانات و ابزار بسیار زیادی دارد و می‌تواند نمودارهای مربوط به ارزهای دیجیتال، بورس و فارکس را در اختیار تحلیل‌گران بازارهای مالی قرار دهد. یکی از امکانات ویژه‌ای که این سایت دارد و باعث شده تا به عنوان یک شبکه اجتماعی در حوزه بازارهای مالی هم به شمار برود امکان اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها توسط کارشناسان و معامله‌گران با تجربه است

با توجه به مزایا و امکاناتی که این سایت دارد باعث شده تا افراد زیادی در حوزه بازارهای مالی از این سایت استفاده کنند. امکان استفاده از آن در به صورت وب و اپلیکیشن وجود دارد. ثبت‌نام و ورود به تریدینگ ویو بسیار آسان است اما اکانت‌های این سایت انواع مختلفی دارند. برخی از این اکانت‌ها که امکانات کمتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند رایگان هستند اما اکانت‌های دیگری نیز وجود دارند که برای استفاده از امکانات آنها باید مبلغی را به عنوان اشتراک پرداخت کنید.

برای مثال، برای استفاده از اکانت Pro تریدینگ ویو کاربر به طور ماهانه باید مبلغ 14.95 دلار پرداخت کند و برای اکانت Pro+ این مبلغ 29.95 دلار است. اکانت Premium تریدینگ ویو بیشترین سطح امکانات را دارد و هزینه استفاده از آن در ماه 59.95 دلار است. شما می‌توانید اکانت‌های مختلف را به صورت یک ماهه یا سالانه خریداری کنید. به طور کل، تریدینگ ویو فراتر از یک سایت است که می‌تواند تمام نیازهای یک کاربر را در بازارهای مالی مانند ارزهای دیجیتال، بورس، فارکس و … برآورده کند و یک شبکه ارتباطی بسیار قوی میان تحلیلگران بسازد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید بدون ریسک و استرس خود را در معاملات محک بزنید و با راه و روش ترید آشنا شوید. هر چند این سایت محدودیت‌هایی هم در مقابل کاربران ایرانی دارد اما باز هم بهترین گزینه برای فعالیت در بازارهای مالی به شمار می‌رود.

ویژگی های تریدینگ ویو

ویژگی های تریدینگ ویو

  • هزینه حساب کاربری: از ۰ تا ۵۹.۹۵ دلار ماهانه
  • ارائه نمودار: بله
  • ارائه تحقیق و تحلیل: بله
  • ارسال پیغام و هشدار: بله
  • دسترسی از طریق: وب، iOS و اندروید
  • پشتیبانی از مشتریان: چت آنلاین ۷/۲۴
  • نمودارهای HTML5: با توجه به نیازهای خود می‌توانید نمودارهای ساده ایجاد کرده و تغییرات یک یا دو سهام را دنبال کنید؛ یا نمودارهای داینامیک چندتایی ایجاد کنید که بازارهای مختلف را پیگیری می‌کند. همچنین می‌توانید روی نمودارهای خود موارد را ترسیم کنید.
  • هشدارهای ارسالی از سوی سرور: هشدارهایی را تنظیم کنید که وقتی شرایط مشخصی پیش آمد که خارج از معیارهای تعیین‌شده و خاص شما بود، به شما هشدار داده شود. ۱۲ شرایط هشدار مختلف در سایت تریدینگ ویو وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در شاخص‌ها یا ابزارهای ترسیم استفاده کرد.
  • فیلتر سهام: سهام‌هایی را بر اساس معیارهای خاص خود پیدا کنید.
  • تحلیل‌های سفارشی: سایت تریدینگ ویو برای کاربران حرفه‌ای یک زبان برنامه‌نویسی ارائه می‌دهد که Pine نام دارد و به شما امکان ایجاد صفر تا صد نمودارها و شاخص‌های خود را می‌دهد.
  • تریدینگ: شما می‌توانید بدون استفاده از پول واقعی و با معاملات غیرواقعی (Paper Trading) به تمرین خرید و فروش سهام، ارزهای دیجیتال یا فعالیت در فارکس پرداخته و مهارت‌های خود را بهبود ببخشید. سپس می‌توانید بفهمید آیا کارگزاری شما با سایت تریدر ویو همکاری دارد یا خیر.
  • پوشش گسترده: شما می‌توانید با توجه به طرح و برنامه خود به بیش از ۵۰ صرافی در سراسر جهان و ساعات طولانی خرید و فروش دسترسی داشته باشید.
  • جامعه‌ای از تریدرهای فعال: شما می‌توانید ببینید سایر تریدرهای فعال چه کاری انجام می‌دهند؛ ایده‌ها را جمع‌آوری کرده و با افرادی که در بازارهای مشابه با شما هستند همکاری داشته باشید.
  • پایگاه دانش وسیع: تریدینگ ویو دارای منوهای اطلاعاتی تعاملی در سراسر وب‌سایت است و در صورتی که به آیتم یا مفهومی برخورد کردید که برای شما تازگی داشت، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین یک صفحه ویکی وجود دارد که می‌توانید با مطالعه آن، یاد بگیرید که ابزارهای سایت چطور کار می‌کنند.

سایت ترید ویو

سایت تریدینگ ویو چگونه کار می‌ کند؟

پیش از آن‌که در سایت تریدینگ ویو یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید، با منبعی کامل و وسیع از اطلاعات بازار، دقیقا در صفحه اصلی سایت رو‌به‌رو خواهید شد. در بالای سایت یک نوار نمایش قیمت برای جفت ارزهای یورو – دلار، بیت کوین – دلار و اتر – دلار و همچنین بازارهای Dow، نزدک (NASDAQ) و S&P 500 دیده می‌شود. این بخش تمام دارایی‌های موجود در بازارهای مالی دنیا را به شما نمایش خواهد داد.

در زیر این نوار، جدیدترین مطالب از نویسنده‌های مطرح، خلاصه‌ای از اتفاقات روز بازار، جدیدترین اخبار سهام، یک تقویم اقتصادی و نمودارهای ترند در بخش رسانه اجتماعی Tradingview قابل مشاهده هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید مشاهده کنید که بقیه کاربران (شامل تریدرهای قدرتمند و حرفه‌ای) چه می‌گویند و ایده‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. سرویس رسانه اجتماعی تریدینگ ویو نیز مطالب آموزشی با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وقتی برای یک حساب کاربری رایگان ثبت‌نام می‌کنید، به جامعه تریدینگ ویو و امکانات نمودارهای اصلی دسترسی خواهید داشت که در آنجا می‌توانید هشدار سهام و اندیکاتورهای بازار را ایجاد کنید. در حال حاضر شاید بزرگ‌ترین نقص سایت تریدینگ ویو این است که شما نمی‌توانید از درون خود پلتفرم به خرید و فروش بپردازید. کارگزاری‌هایی که فعلا به تریدینگ ویو سایت متصل هستند شامل موارد زیر است:

  • Merrill (از طریق CQG API)
  • Modalmais
  • Alor

علاوه بر این، سایت تریدینگ ویو از برخی از کارگزاری‌های معاملات فیوچرز و فارکس پشتیبانی می‌کند.

ثبت نام در تریدینگ ویو

ثبت نام در تریدینگ ویو

در واقع برای ثبت نام در این سایت به هیچ چیز خاصی احتیاج ندارید و کافی است به سایت اصلی رفته و start free trial را انتخاب کنید. در صفحه بعدی نوع اکانتی که مورد نظر است را انتخاب می‌کنید. در قسمت بعدی یوزر نیم و پسورد و ایمیل خود را وارد می‌کنید و بدین ترتیب ثبت را انجام داده‌اید. البته اگر امکانات پیشرفته نظیر اضافه کردن بیش از 3 اندیکاتور برای شما از اهمیت برخوردار است می‌توانید نسب به خرید اشتراک تریدینگ ویو از کافه ارز اقدام کنید.

دسترسی به سایت اصلی تریدینگ ویو آسان است؟

یکی از موضوعات مهم در رابطه با سایت تریدینگ ویو نحوه دسترسی به این سایت است. دسترسی به این سایت بسیار آسان است و تنها کافی است تا لینک سایت تریدینگ ویو tradingview.com را در مرورگر خود جستجو کرده تا سایت برای شما نمایش داده شود. هر چند که امکان دسترسی به این سایت بسیار آسان است اما همان‌طور که در قسمت قبل هم گفته شد برای خرید اکانت در قسمت پرداخت‌ها شرایط برای کاربران ایرانی با توجه به تحریم‌ها دشوار است اما زمانی که بتوانند اکانت را خریداری کنند بدون هیچ مشکلی می‌توانند از تمامی امکانات اکانت و سایت استفاده کنند. خرید اکانت Tradingview با کافه ارز تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است.

تریدینگ ویو سایت

نمودارهای موجود در تریدینگ ویو چیست؟

سایت Tradingview (تریدینگ ویو) امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها نمودارها هستند. این سایت نمودارهای مختلفی را برای تحلیل در اختیار کاربر قرار می‌دهد که هر کدام از این نمودارها در بخش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمودارهای این سایت شامل نمودار ارزهای دیجیتال، جفت ارزها، سهام، شاخص‌ها، قراردادهای آتی و اوراق قرضه می‌باشند که شما این نمودارها را می‌توانید از قسمت Markets مشاهده کنید.

همان‌طور که گفته شد هر کدام از این نمودار‌ها در بخش‌های مختلفی استفاده می‌شوند. به عنوان مثال با استفاده از نمودار ارزهای دیجیتال شما می‌توانید نمودار یک ارز را مانند ترون نسبت به نمودار بیت کوین در صرافی‌های مختلف مشاهده کنید.

دسترسی به نمودارهای مختلف در تریدینگ ویو

سایت Tradingview (تریدینگ ویو سایت) این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی تمام نمودارهای دارایی در بازارهای جهانی را مشاهده کند. به عنوان مثال کاربر می‌تواند تمامی نمودارهای بازارهایی مانند بورس، ارزهای دیجیتال، فارکس و … را در تمامی کشور ها به‌راحتی مشاهده کند. همچنین با استفاده از این نمودارها می توانید نمودارهای طلا، نفت و … را هم مشاهده کنید.

امکانات سایت Tradingview چیست؟

سایت Tradingview (تریدینگ ویو سایت) امکانات بسیار زیادی دارد که باعث شده اکثر افراد فعال در بازارهای مالی از این سایت استفاده کنند. در قسمت زیر به مهم‌ترین و بهترین امکانات و ویژگی‌های سایت تریدینگ ویو اشاره شده است که هر کدام از آن‌ها کاربردهای بسیار زیادی دارند.

  • دسترسی به نمودارهای مختلف
  • ابزارهای تحلیلی و اشتراک گذاری
  • اشتراک گذاشتن تحلیل‌ها
  • ثبت نام رایگان
  • دسترسی به اخبار و اطلاعات فنی نمودارهای مختلف کشور‌ها
  • وصل شدن به بروکر‌های مختلف و ترید آنلاین
  • امکان ایجاد حساب کاربری دمو
  • امکانات کد نویسی Tradingview
  • استفاده به عنوان یک شبکه اجتماعی در بازارهای مالی

مواردی که گفته شد جزو مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های سایت Tradingview می‌باشد و مشخص شد تریدینگ ویو سایت بسیار حرفه‌ای است. در قسمت‌های بعد برخی از این ویژگی‌ها معرفی شده‌اند و اگر به دنبال شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویژگی‌ها هستید قسمت‌های بعد را از دست ندهید.

ابزارهای تحلیلی و اشتراک گذاری سایت تریدینگ ویو

در قسمت قبل اشاره شد که یکی از امکانات سایت Tradingview ابزارهای تحلیلی و اشتراک گذاری می باشد. این ابزارها کاربرد بسیار زیادی دارند و افراد زیادی هم از آن‌ها استفاده می‌کنند. کاربر با استفاده از این ابزارها می‌تواند به راحتی نمودارهای مختلف را در حوزه‌های مختلف تحلیل کرده و آن را با سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارد.

دلیل این که این ابزارها از اهمیت بالایی برخوردار هستند جهانی شدن تحلیل می‌باشد. به عنوان مثال زمانی که شما یک تحلیل را به اشتراک می‌گذارید، تحلیل شما در سطح جهانی دیده خواهد شد و سایر کاربران هم می‌توانند در رابطه با تحلیل شما نظر و امتیاز دهند و این می‌تواند شما را به یک تحلیل‌گر معروف در سطح جهانی تبدیل کند.

فیلتر نویسی در تریدینگویو

فیلترنویسی برای معامله‌گران حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است و آنان با این کار متوجه خواهند شد کدام سهم‌ها با استراتژی که از قبل برای خود مشخص کرده‌اند، هماهنگی بیشتری دارد. معامله گران با این کار راحت‌تر و سریع‌تر به سود دست پیدا می‌کنند. برای فیلترنویسی ویو تریدر باید مراحل زیر طی شود:

  1. ابتدا وارد سایت اصلی ترید ویو شوید.
  2. از قسمت Screeners وارد بخش Crypto Screeners شوید.
  3. در صفحه جدید که باز می‌شود باید رمز ارزی که انتخاب کرده‌اید را پیدا کنید.
  4. در مرحله بعدی باید دوره زمانی با همان تایم فریم را مشخص کنید.
  5. اگر روی گزینه Filters کلیک کنید، می‌توانید از دیگر امکانات در زمینه فیلترهای تخصصی نیز بهره بگیرید.
  6. در آخر از قسمت Exchange نیز می‌توانید صرافی که می‌خواهید قیمت را از آنجا چک کنید را انتخاب کنید.

تعرفه های سایت TradingView

نسخه پرمیوم سایت تریدینگ ویو دارای هفت طرح برای کاربران است. اولین طرح این ابزار “رایگان” است. در حقیقت، شما می‌توانید به صورت رایگان از تریدینگ ویو استفاده کنید اما قابلیت‌های بسیار کمی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای این‌که از تمام قابلیت‌های این ابزار استفاده کنید باید به صورت سالانه یا ماهانه هزینه پرداخت کنید. تمام طرح‌های پرمیوم این ابزار امکان استفاده رایگان 30 روزه را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در ادامه ویژگی‌های هر کدام از اکانت‌های تریدینگ ویو را به صورت خلاصه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حساب کاربری ساده و رایگان تریدینگ ویو

اگر مبتدی هستید یا فقط می‌خواهید با طرز کار Tradingview آشنا شوید، حساب کاربری ساده می‌تواند برای شروع گزینه خوبی باشد. امکانات این حساب محدود است. شما تنها یک نمودار و یک هشدار برای سه اندیکاتور در اختیار خواهید داشت تا روی یک دستگاه استفاده کنید. اما همچنان به جامعه کاربران، داده‌های جهانی و تقویم درآمدهای اقتصادی دسترسی خواهید داشت. اما به بخش پشتیبانی از مشتریان دسترسی نخواهید داشت. به طور کلی، حساب‌های تریدنیگ ویو به دو دسته “مبتدی (Non-Professional)” و “حرفه‌ای (Professional)” تقسیم می‌شوند.

اکانت‌ Essential

طرح مبتدی تریدینگ ویو 3 مدل متنوع دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اولین طرح Essential نام دارد که برای استفاده از آن باید ماهانه 12.95 یورو (155.40 یورو در سال) پرداخت کنید. به طور کلی، این طرح قابلیت‌های زیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • مشاهده همزمان دو چارت
  • استفاده از 5 اندیکاتور در هر چارت
  • امکان مشاهده 10 هزار کندل قبلی
  • امکان تنظیم 20 آلارم قیمت
  • ساخت چند لیست Watchlist

حساب Plus

دومین طرح مبتدی تریدینگ ویو، حساب Plus است. طرح پلاس تقریباً مشابه حساب Essential است. با این تفاوت که کاربران با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانند از چند قابلیت دیگر نیز استفاده کنند. برای استفاده از این حساب باید ماهانه 24.95 یورو (60 یورو سالانه) پرداخت کرد. شما برای خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو می‌توانید از سرویس‌های پرداخت‌ارزی کافه ارز استفاده کنید. ویژگی‌های اکانت Plus به شرح زیر است.

  • استفاده همزمان از 4 چارت
  • استفاده از اندیکاتور در هر چارت
  • امکان تنظیم 100 آلارم قیمتی
  • امکان استفاده از چارت‌ها بر اساس فرمول‌های شخصی
  • امکان اساخراج اطلاعات چارت‌ و دانلود آن

حساب Permium

آخرین طرح مبتدی تریدینگ ویو اکانت پرمیوم است یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها به شمار می‌رود و برای خرید آن باید 49.95 یورو به صورت ماهیانه (120 یورو سالیانه) پرداخت کنید. به طور کلی، با خرید این اکانت از مزایای زیر برخوردار خواهید بود.

  • استفاده همزمان از 8 چارت
  • امکان استفاده از 25 اندیکاتور در هر چارت
  • قابلیت تنظیم 400 آلارم قیمت
  • قابلیت استفاده از الگوهای خودکار
  • امکان تنظیم آلارم‌های بدون تاریخ انقضا

حساب Expert

حساب Expert در گروه اکانت‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرد. این اکانت مزایای بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما برای استفاده از آن باید مبلغ 199.95 یورو به صورت ماهیانه ( 2.399 یورو سالانه) پرداخت کنید. خرید اکانت Expert تریدینگ ویو، قابلیت‌های زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • استفاده همزمان از 10 چارت
  • استفاده از 30 اندیکاتور در هر چارت
  • قابلیت تنظیم 600 آلارم قیمتی
  • قابلیت خرید اطلاعات فوق‌حرفه‌ای بازار
  • قابلیت دانلود اطلاعات مالی
  • امکان انتشار اسکریپت‌ها با قابلیت Invite-Only

حساب Elite

اکانت Elite تریدینگ ویو جزو حساب‌های گران‌قیمت به شمار می‌رود که برای استفاده از قابلیت‌های آن باید ماهانه 349.95 یورو (سالانه 4.199 یورو) پرداخت کنید که مبلغ کمی نیست. البته، با خرید این حساب از مزایا و امکانات بسیار زیادی برخوردار خواهید شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده همزمان از 12 چارت
  • استفاده از 35 اندیکاتور در هر چارت
  • قابلیت تنظیم 800 آلارم قیمتی
  • قابلیت خرید اطلاعات فوق‌حرفه‌ای بازار
  • قابلیت دانلود اطلاعات مالی
  • امکان انتشار اسکریپت‌ها با قابلیت Invite-Only

حساب Ultimate

اکانت Ultimate پیشرفته‌ترین امکانات را در اختیار کاربران تریدینگ ویو قرار می‌دهد. شما با پرداخت ماهانه 499 یورو (5999 یورو در سال) می‌توانید از امکانات بی‌نظیری که تریدینگ ویو در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. به طور کلی، امکانات حساب Ultimate به شرح زیر است.

  • استفاده همزمان از 16 چارت
  • استفاده از 50 اندیکاتور در هر چارت
  • قابلیت تنظیم 1000 آلارم قیمتی
  • قابلیت خرید اطلاعات فوق‌حرفه‌ای بازار
  • قابلیت دانلود اطلاعات مالی
  • امکان انتشار اسکریپت‌ها با قابلیت Invite-Only

 

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید اکانت تریدینگ ویو (TradingView)

تریدرها و معامله‌گران بازارهای مالی با خرید اکانت تریدینگویو می‌توانند به بررسی و تحلیل تکنیکال بازارهای جهانی بپردازند. اگر شما هم به این تحلیل‌ها و نمودارها برای ترید و معامله نیاز دارید، می‌توانید خرید اکانت TradingView را با چند گام ساده در کافه ارز انجام دهید. بدین منظور فقط کافی است در وب‌سایت کافه ارز ثبت‌نام کرده و با استفاده از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی نسبت به خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو یا دیگر طرح‌های آن اقدام کنید. همچنین می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی خودتان نسبت به خرید اکانت تریدینگ ویو اقدام کنید.

در قسمت قبل گفته شد که اکانت‌های TradingView انواع مختلفی دارند. برخی از این اکانت‌ها که امکانات کمی دارند رایگان هستند اما اکانت‌های اشتراکی که امکانات بیشتری دارند به 3 دسته پرو، پرو پلاس و پریموم تقسیم می‌شوند که هزینه اشتراک ماهانه در هر کدام از آن‌ها متفاوت است. خرید اکانت‌های سایت Tradingview ارز دیجیتال کار چندان دشواری نیست و شما با توجه به نوع فعالیت خود و امکاناتی که می‌خواهید در اختیار داشته باشید می‌توانید هر کدام از این اکانت‌ها را به راحتی خریداری کنید. روش خریداری اکانت‌های این سایت در قسمت زیر ذکر شده است:

  1. وارد سایت tradingview.com شوید. ایمیل خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه را انجام دهید.
  2. وارد قسمت Upgrade now که در بالای صفحه سمت راست وجود دارد، شوید.
  3. در بالای صفحه دو گزینه برای خرید سالانه یا ماهانه وجود دارد. مدت زمان اشتراک خود و نوع اکانت را در این قسمت مشخص کنید.
  4. بر روی گزینه Pay now کلیک کرده تا وارد قسمت پرداخت‌ها شوید.
  5. با توجه به تحریم‌های وارده علیه ایران امکان استفاده از کارت‌های بین المللی وجود ندارد. خدمات خرید اکانت تریدینگویو در کافه ارز به شما در این راه یاری خواهد رساند.
  6. پس از انجام فرآیند پرداخت می‌توانید از اکانت‌های خود استفاده کنید.

سایت های مشابه تریدینگویو

با توجه به امکاناتی که تریدینگویو در اختیار کاربران می‌گذارد، سایت‌های مشابهی نیز در این زمینه آغاز به کار کرده‌اند که عبارتند از:

  • FINVIZ
  • StockChart
  • Yahoo finance
  • Google Finance
  • Dailyfx
  • Dukascopy

فرقی نمی‌کند که شما به طور فعال در بازارهای مالی فعالیت می‌کنید بپردازید یا فقط می‌خواهید بدانید در بازار چه خبر است، سایت تریدینگ ویو (TradingView) یک ابزار فوق‌العاده برای استفاده جهت تحقیق، ترسیم نمودار و فیلتر سهام‌های دلخواه است. در صفحه اصلی سایت تریدینگویو صدها ابزار تحقیق رایگان وجود دارد و با داشتن حساب کاربری ساده، افراد مبتدی می‌توانند نمودارخوانی را تمرین کرده و به صورت رایگان به انجام معاملات غیرواقعی پرداخته و قبل از انجام ترید در کارگزاری مورد نظر خود، مهارت‌های خود را ارتقا بدهند. با توجه به آموزش کار با تریدینگ ویو که در ابتدا بیان شد، در انتها خالی از لطف نیست که به محضر شما عزیزان برسانیم در صورت نیاز به خرید اکانت تریدنگ ویو می‌توانید از خدمات خرید اکانت تریدینگویو کافه ارز استفاده کنید.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h5″ question-0=”سایت تریدینگ ویو چیست؟” answer-0=”تریدینگویو مشهورترین سایت در زمینه ارائه تحلیل بازارهای مالی است که به تریدرها برای انجام معاملات و سرمایه‌گذاری بهتر یاری می‌رساند.” image-0=”” headline-1=”h5″ question-1=”سایت TradingView چند نوع اکانت دارد؟” answer-1=”سایت تریدر ویو چهار نوع حساب کاربری دارد که حساب basic رایگان و سه اکانت دیگر نیاز به پرداخت هزینه دارد. ” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

5/5 - (13 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *