وبلاگ

/

/

سایت VPSDime | سرور مجازی با میزبانی قدرتمند | قابل اعتماد

سایت VPSDime | سرور مجازی با میزبانی قدرتمند | قابل اعتماد

سایت VPSDime :امروزه بسیاری از مردم دنیا کار های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. عده زیادی از کشور های مختلف دنیا حتی کار های روزمره خود شان را با دنیای مجازی پیش می برند. در دنیای مجازی مانند هر برنامه کاربردی دیگری به یکسری برنامه سخت افزاری جهت نگهداری اطلاعت خود نیاز دارید که این منابع سخت افزاری سرور یا همان vps است.برای پرداخت سایت VPSDime نیاز به پرداخت ارزی بین المللی دارید. با توجه به مشکلات پرداخت دلاری در ایران، شما می‌توانید با خدمات خرید هاست و دامنه خارجی در کافه ارز نسبت به خرید از VPSDime اقدام کنید. شاید تا به حال اسم vps به گوش تان خورده باشد ولی کارایی و مفهوم آن را ندانید.. vps بخشی از یک سرور فیزیکی ( اختصاصی) قدرتمند است که توسط نرم افزار های مجازی به بخش های کوچک تر تقسیم می شود. باید این را بدانید که هر سرور مجازی به یک مشترک اختصاص داده می شود. در ادامه مقاله با کافه ارز همراه باشید تا درباره سایت VPSDime بیشتر بدانید.

سایت-VPSDime

 

(VPS) وی پی اس چیست

وی پی اس مخفف virtuai private server که به معنای سرور مجازی است. وی پی اس توسط شرکت های خدمات میزبانی وب سایت ارائه می شود. در واقع سرور مجازی به نوعی یک سرور اختصاصی در هاست اشتراکی می باشد. در واقع وی پی اس یک ماشین مجازی همواره روشن است. vps یا سرور های مجازی یکی از پرطرفدار ترین سرویس های ارائه دهنده هاستینگ هستند که شما می توانید برای وب سایت خود از آن استفاده کنید. همچنین، شما برای خرید سرور اختصاصی Webtropia می‌توانید از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید، درصورت نیاز به مشاوره می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

VPS برای چه وب سایت هایی قابل اجرا است

اگر سایت شما نیاز به منابع بیشتری است مانند رم، دیسک و سی پیو دارد و ترافیک بازدید در سایت شما زیاد است و یا اینکه افراد زیادی از سایت شما بازدید می کنند نیاز به سرور مجازی یا همان VPS دارید. ولی اگر سایت شما یک وب سایت معمولی یا وبلاگ شخصی است برای خدمات و یا کالا های تان سرور اشتراکی پاسخگوی نیاز های شماست و نیازی به خرید سرور های بسیار قوی نیست.

بیشتر بخوانید:بهترین سایت‌های خرید VPS

سایت-VPSDime

سایت VPSDime چیست

سایت VPSDime : VPSDime یکی از مارک های جوان در صنعت میزبانی وب است که خدمات میزبانی VPS را ارائه می دهد. در سال 2013 تأسیس شد، VPSDime در حال حاضر 5 مرکز داده فعالیت می کند. 4 مورد از آنها در ایالات متحده (دالاس ، لس آنجلس ، سیاتل ، و پیسكاتاوی) و 1 مورد در اروپا (مایدن هاد ، انگلیس) قرار دارند. و ارائه دهنده خیلی زود سرور مستقر در آمستردام را باز می کند. VPSDime، دقیقاً مانند نام، سرویس های مختلف میزبانی VPS را ارائه می دهد. اگر می خواهید یک پروژه بزرگ آنلاین یا وب سایت شما از برنامه میزبانی مشترک فعلی شما خارج شود ، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این سیستم به عنوان میزبان اظهار دارد هدف اصلی ارائه خدمات کم هزینه برای افراد جامعه است.

این شرکت کاربران کمی پیشرفته تر را هدف قرار می دهد – هیچ VPS مدیریتی در پیشنهاد آن وجود ندارد. بنابراین ، شما باید بدانید که چگونه سرور خود را به تنهایی پیکربندی کنید ، اما این بدان معنی نیست که پیشنهاد آن جالب به نظر نمی رسد. در عین حال به دنبال برترین کیفیت در بین رغبای خود است. VPSDIME دارای 4 بسته VPS مختلف است که شامل برنامه های لینوکس، پریمیوم، ذخیره سازی و ویندوز VPS با گزینه های مختلف در دسترس است، بنابراین هرکس می تواند براساس نوع استفاده خود یکی از این 4 مدل را برای استفاده بردارد.

یشتر بخوانید :معرفی بهترین هاست خارجی

سایت-VPSDime

لزوم استفاده از VPS

اگر شما یک توسعه دهنده فناوری هستید استفاده از VPSDIME برای شما قطعا ارزشمند خواهد بود. این سیستم از مدیران و کاربران در وب سایت ها از بودجه و سرمایه شان محافظت می کند.VPSDime ارائه دهنده پیشرو میزبان VPS است که VPS لینوکس ارزان قیمت را برای افراد با بودجه ارائه می دهد. اگر به VPS مدیریت شده و متخصص در زمینه رم و پیشنهادهای ذخیره سازی بالا نیاز دارید، VPSDime ارائه دهنده خدمات به شما است. شما از عملکرد سرور، به موقع و کیفیت بالای پشتیبانی آن شگفت زده خواهید شد. اگر به دنبال VPS خوب و با کیفیت و پشتیبانی فعال هستید vpsdime بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

امکانات سایت VPSDime

  • شبکه سریع
  • ذخیره سازی کامل
  • دارای کنترل پنل فراگیر
  • دسترسی کامل به ریشه

بیشتر بخوانید:خرید از هتزنر (Hetzner)

سایت-VPSDime
بیشتر بخوانید: بهترین سرورهای DNS

کاربرد سایت VPSDime

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت VPSDime در مقایسه با بقیه سرویس های میزبانی هزینه بسیار کمتر VPSDIME ها نسبت به سرورهای اختصاصی و استقلال عملکرد و دسترسی بالاتر نسبت به سرویس های نمایـندگی (Resseller/Shared Hosting) است بگونه ای که هزینه VPSDIME ها در اکثر اوقات یک پنجم تا یک دهم هزینـه سـرور های اختصاصـی بوده ولی همه امکانات آنهـا را دارا است. سرویس وی پی اس یا سرور مجازی مانند پله های ترقی برای شما است. VPSDIME هم به همین منظور طراحی شده است تا هم زمان با رشد شما ارتقا یابد. پشتیبانی سریع و به موقع این سرور شگفت انگیز است. همچنین می‌توانید برای ذخیره اطلاعات از ذخیره‌سازی ابری رایگان استفاده کنید که فایل‌ها را به صورت آنلاین و بدون هزینه در فضای ابری ذخیره می‌کند.

در هر زمان و بسته به نوع انتخاب شما قابل تغییر است. شما یک سرویس بر اساس نیاز فعلیتان تهیه می کنید اگر زمانی به منابع بیشتری نیاز داشتید به راحتی می توانید با استفاده از سرویس بزرگتر VPS خود را ارتقاع دهید و هیچ خدشه ای در این ارتقاع به سرویس شما وارد نخواهد شد.

خرید از سایت های خارجی

عملکرد سایت VPSDime

با وجود به اشتراک گذاشتن منابع شما با دیگر کاربران، شرکت ضمانت حداکثر 99.9٪ بسیار مناسب و معقول را ارائه می دهد که یک استاندارد در صنعت محسوب می شود. مطابق با حسابگر به موقع ما، زمان قطع “مجاز” آن فقط 1m 26s در روز یا کمتر از یک ساعت در هر ماه است. به طور طبیعی، اگر سایت شما همیشه از ترافیک پر شده باشد، حتی یک دقیقه از کار افتادگی نیز می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد اما اگر اینگونه باشد، می توانید از گزینه های دیگر آن اسفاده کنید. طبق عملکرد های این وی پی اس از گذشته تا به حال موفقیت چشمگیری داشته است. Bitcatcha آن را با A درجه بندی کرد و نتایج مطلوبی را نشان داد.
در حال حاضر در ایالات متحده و اروپا ، زمان واکنش بسیار خوبی در حدود 100ms را دارد. اما مکان های دیگر کندتر بودند. بنگلور و سنگاپور بارهای بالاتر از 200 میلی متر را نشان دادند، در حالی که کندتر هنوز هم بد نیست. اگر میزبان بازدید کنندگان ایالات متحده یا اروپا هستید،سایت VPSDime ارزش آن را دارد.

بیشتر بخوانید:خرید دامنه از Domain.com

سایت-VPSDime

چه چیزی سایت VPSDime را به یکی از بهترین ارائه دهنده هاست VPS میزبان تبدیل کرده است

بطور معمول همه گره های سخت افزاری را می سازد تا همیشه محیطی با بهترین عملکرد را برای مجازی سازی فراهم کند. فقط از سخت افزار کلاس شرکت با قطعات یدکی گرم استفاده می کند. این شرکت ابزار های نظارتی سفارشی می سازد تا مطمئن شود که همه چیز در حال اجرا است. این وب سایت با داشتن پشتیبانی سریع و به موقع پاسخگوی شماست.

بیشتر بخوانید: خرید هاست از GoDaddy (گوددی)

معایب سایت VPSDime

  • کاملا خصوصی نیست
  • پشتیبانی محدود
  • تفاوت سرعت شبکه بین مکانهای مختلف

خرید از سایت VPSDime با کافه ارز

پرداخت این سایت با ویزا و پی پال قابل انجام است. اگر به دنبال یک VPS با سرعت بسیار بالا و با کیفیت برای کسب و کار خود احتیاج دارید کافیست با کارشناسان ما در کافه ارز مراجعه کنید تا بهترین راه را پیش روی شما بگذارند.

 

4.3/5 - (6 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *